Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Leste dette et sted. En mor og dattra (2) flytter avgårde til et annet sted. Far som har vanlig samvær fiksa advokat, og blir idømt 50% samvær med barnet. Er ikke det litt merkelig? En "stolt" bonusmor som skrev det. At mor må flytte tilbake er kanskje ikke såå rart, hvertfall ikke om hun har varsla han i forkant, men å bli idømt 50% samvær når foreldrene ikke virker til og være spesielt enige, er ikke det merkelig? Anonymous poster hash: 8551d...271
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Jo, det er så merkelig at jeg faktisk ikke kan tro det er sant, i alle fall ikke når barnet bare er to år. Anonymous poster hash: b0063...258
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Jo, det er så merkelig at jeg faktisk ikke kan tro det er sant, i alle fall ikke når barnet bare er to år. Anonymous poster hash: b0063...258 Trodde ikke domstoler dømte delt samvær når de er så små... Hun bonusmora virket til og være stolt over at de stevnet barnets mor til retten. Anonymous poster hash: 8551d...271
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Min kompis fikk medhold i delt omsorg og mor fikk ikke flytte. Dette fordi både far og mors nettverk var der far bodde. De kan dømme i fars favør selv når barnet er så liten. Mor i dette tilfellet hadde ikke inntekt og skulle flytte til ny kjæreste etter kun fire måneder. Det var 80 mil unna. Anonymous poster hash: 6f367...514
Mandala Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Jo, det er så merkelig at jeg faktisk ikke kan tro det er sant, i alle fall ikke når barnet bare er to år. Anonymous poster hash: b0063...258 Trodde ikke domstoler dømte delt samvær når de er så små... Hun bonusmora virket til og være stolt over at de stevnet barnets mor til retten. Anonymous poster hash: 8551d...271 Er det så veldig galt å være stolt over det da? At mannen hennes kjemper for barnet sitt som moren faktisk har flyttet vekk med?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Jo, det er så merkelig at jeg faktisk ikke kan tro det er sant, i alle fall ikke når barnet bare er to år. Anonymous poster hash: b0063...258 Trodde ikke domstoler dømte delt samvær når de er så små... Hun bonusmora virket til og være stolt over at de stevnet barnets mor til retten. Anonymous poster hash: 8551d...271 Er det så veldig galt å være stolt over det da? At mannen hennes kjemper for barnet sitt som moren faktisk har flyttet vekk med? Spørs hvor hun skrev det. Dersom det var på sosiale medier, er det forferdelig. Konflikter rundt barn hører ikke hjemme på sosiale medier, uansett, aldri! Anonymous poster hash: b0063...258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå