Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Har en på 4 mnd som er tett og suklete i bryst. Har hørt at de må slappe av for å bli bedre raskere. Vil det si å kun sove, sitte i fang og bli bært rundt. Gutten min er ofte forkjølet, så jeg legger han på gulvet og lar han ligge på magen så lenge han ikke protesterer. Jeg tenker at når de ligger på magen kan det være lettere å hoste opp slim i og med at de får et press på brystet. Hvordan er dagene deres med forkjølet baby? Anonymous poster hash: bbe84...443
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 bruker >Rhinox så får ungen ihvertfall puste. Ikke alltid det holder med saltvann og suger. Er jo ikke så lenge av gangen man bruker det uansett. Anonymous poster hash: 3bff6...4b7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Men er det OK å la de ligge på mage så lenge de synes det er greit selv, eller blir de fortere frisk om de sitter oppreist? De anstrenger seg mer i mageleie. HI Anonymous poster hash: bbe84...443
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Nei, de blir ikke fortere frisk om du bare har babyen på fanget i oppreist stilling.... *oppgitt* Anonymous poster hash: 54a46...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå