Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Når startet riene dine? Hvor tette var de? Hvor lang tid tok det fra første rie til baby var født? Hos meg tok det 4 timer fra første rie til baby var født. Kan dette nesten betegnes som styrtfødsel? Anonymous poster hash: 0695f...1a5
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 På overtidskontroll hadde jeg 4 cm åpning. Så startet det med maserier i et par døgn. De var vel hvert tiende minutt eller noe slikt. Så kontinuerlige rier i 16 timer fra jeg havnet med sprikende bein i sykehussenga med bøyler til barnet ble tatt med haste-ks. Mildt sagt ikke en styrtfødsel. ;-) Hadde lystgass, og den skal du puste inn 30 sekunder før ria kommer, men jeg hadde aldri i løpet av de 16 timene så lang tid mellom riene. Barnet satt bom fast, så satser på at det går radigere nå om noen uker med nr 2, da jeg følte kroppen min virkelig gjorde det den kunne for å få ut barnet. :-) Anonymous poster hash: def6c...79f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Når startet riene dine? Hvor tette var de? Hvor lang tid tok det fra første rie til baby var født? Hos meg tok det 4 timer fra første rie til baby var født. Kan dette nesten betegnes som styrtfødsel? Anonymous poster hash: 0695f...1a5 Startet med at vannet gikk, og to min. mellom riene. Deretter gikk det i ett. Fra en cm til full åpning på to timer. Fire timer fra vannet gikk til ungen var ute. Tror ikke det betegnes som styrtfødsel, lurer på om det er innenfor to timer eller noe? Det føltes uansett ganske "styrt"! Anonymous poster hash: c707f...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå