Gå til innhold

Dere med barn på +- 1 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger de seg og når våkner de?

Min er 11 mnd og legger seg 19.00 og sover da til 05.00 (med et par oppvåkninger)

Helsesøster har alltid mast om at han må legges mellom 18 og 19, men nå vurderer jeg å begynne å legge han 20.00 heller, i håp om å få sove til 06.

Erfaringer? Håper på mange svar! 😀

Anonymous poster hash: c043d...01e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun legger seg kl 19.30 slik alle barna mine har gjort (3 stk). Hun våkner ca kl 7 om morgenen. Får alltid sove så lenge hun vil. På dagtid sover hun 1 dupp kl 11 på mellom 1-2 timer. Er akkurat 12 mnd.

Anonymous poster hash: 96922...4ff

Skrevet

Du må forresten ikke glemme hvordan barnet ditt sover på dagtid, det henger mye sammen med når de våkner om morgenen.

Skrevet

Du må forresten ikke glemme hvordan barnet ditt sover på dagtid, det henger mye sammen med når de våkner om morgenen.

Han våkner 05 enten han sover ca 11-13 på dagtid eller 13-15 hvis det var det du mente 😉 Men han er ikke helt uthvilt kl 05, det er bare da han våkner. Og vi får han ikke til å sovne igjen 😕

Skrevet

Helsesøstera her sier det samme. Men beklager, jeg får IKKE våkna med henne kl. 5.00.

Her sover de kl. 20 til kl. 7. Det er helt perfekt, synes jeg.

Anonymous poster hash: 7feb5...189
Skrevet

Helsesøstera her sier det samme. Men beklager, jeg får IKKE våkna med henne kl. 5.00.

Her sover de kl. 20 til kl. 7. Det er helt perfekt, synes jeg.

Anonymous poster hash: 7feb5...189

Ja, kanskje jeg skal gå for 20.00 og prøve det. Å stå opp 5 er midt på natta for meg. Må jo legge meg kl 21 om jeg skal fungere..

Skrevet

Min går ikke i barnehage så han legger kl 21.30 og våkner kl 09.00..

Anonymous poster hash: a0c24...849

Skrevet

Min er 13 mnd og har hele tiden sovet 18-06. Legger han i ellevetiden på dagtid og da sover han rundt 2 timer. Nå ser det ut som han klarer 19-07 og det synes jeg er herlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...