Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Har det en sammenheng? Etter at jeg satte den inn har hvertfall jeg hatt megakviser og det kommer til stadighet nye 😕 Da jeg gikk på ppiller var huden min perfekt! Anonymous poster hash: 911c3...282
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Ja. Har aldri hatt kviseproblemer, men etter hormonspiralen ble satt inn, fikk jeg store kviser spesielt ved kjevebenet og på kinnene. Koblet ikke det til at det var en sammenheng med spiralen før det hadde gått to år. Tok den ut og begynte på yasminelle, og kvisene forsvant med en gang. Nå har jeg plettfri babyhud. Den ppillen har gjør huden min veldig fin! Anbefales! Anonymous poster hash: b93a5...6ac
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Ja. Har aldri hatt kviseproblemer, men etter hormonspiralen ble satt inn, fikk jeg store kviser spesielt ved kjevebenet og på kinnene. Koblet ikke det til at det var en sammenheng med spiralen før det hadde gått to år. Tok den ut og begynte på yasminelle, og kvisene forsvant med en gang. Nå har jeg plettfri babyhud. Den ppillen har gjør huden min veldig fin! Anbefales! Anonymous poster hash: b93a5...6ac Er slik her også, kviser på kjevebein og kinn/hake. Var Yasmin jeg gikk på før, og hadde da perfekt hud. Litt kjedelig å fjerne spiralen etter bare 1/2 år kanskje? Med tanke på hvor mye den kostet b.a 😐 Anonymous poster hash: 911c3...282
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Ja, det er litt surt med tanke på prisen. Men jeg hadde glatt gjort det! Jeg klarte ikke å la vær med å plukke på kvisene heller, så jeg fikk noen arr også Anonymous poster hash: b93a5...6ac
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Samme opplevelse. Par uker etter at spiralen ble satt inn fikk jeg uren hud. Store kviser i panna og på kinnene. I hele ansiktet egentlig. Nå har jeg hatt den i 4 år (!) og har masse arr i ansiktet etter alle kvisene. Skal ta ut spiralen og se om det bedrer seg. Ikke verd å ødelegge huden slik jeg har gjort. Anonymous poster hash: ac65f...e53
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg fikk masse kviser i ansiktet, halsen og ryggen. I tillegg fikk jeg veldig fett hår. Det var helt grusomt. Holdt ut i 1 1/2 år før jeg tok den ut. Begynte på p- piller igjen og huden ble bra. Anonymous poster hash: c9a4d...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå