Gå til innhold

Hvilken rieteller er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er faretruende nær termin og sitter i jungelen av rietellere.. Vil ha en som er enkel når smertene slår til og som gir meg oversikt over hvor lenge de varer, hvor langt i mellom og en snittutregning. Noen som har brukt en de er veldig fornøyde med?

Anonymous poster hash: 21c2f...a68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rieteller??

Skrevet

Jeg vet ikke svaret på det du spør om, men jeg må bare spørre. Hva er poenget med en rieteller? Det er jo bare å se på klokka.

Anonymous poster hash: bdee4...e04
Skrevet

Jeg vet ikke svaret på det du spør om, men jeg må bare spørre. Hva er poenget med en rieteller? Det er jo bare å se på klokka.

Anonymous poster hash: bdee4...e04

Må si at det lurte jeg også på. Alle har vel stoppeklokke på mobilen nå?

Anonymous poster hash: 2fdca...71a

Skrevet

Litt gøy å kunne se tilbake på da alt startet også da. :)

HI

Skrevet

Litt gøy å kunne se tilbake på da alt startet også da. :)

HI

Jeg vet ikke hva en rieteller er, men skjønner hva du mener. For min egen del har jeg tatt vare på skjemaet der jeg noterte avstanden mellom riene. Interessant å se hvordan tallene går fra rette og fine inne i kolonnene sine til slurvete og nesten uleselige mot slutten ;)

Skrevet

hahaha, er det mulig? "Hvor får man kjøpt rieteller?", "Vis meg sykehusbagen din" osv. Driter folk penger så hardt at de må kjøpe unødvendige ting som NY bag til føden med fancy utseende, rieteller, fødekjole osv? Ikke noe rart mange klager over økonomien...

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Rieteller er da bare en app folkens, som gjør det lettere å telle riene når det starter  :)

Jeg vet ikke av noen HI, men du kan jo google litt :)

Skrevet

hahaha, er det mulig? "Hvor får man kjøpt rieteller?", "Vis meg sykehusbagen din" osv. Driter folk penger så hardt at de må kjøpe unødvendige ting som NY bag til føden med fancy utseende, rieteller, fødekjole osv? Ikke noe rart mange klager over økonomien...

Uff da, så bitter fordi noen har mer å rutte med enn deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...