Gå til innhold

Hvilken hårsveis har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere håret deres? Helst bilde i tråden :) ikke nødvendigvis av dere, men hår som ligner deres....

Anonymous poster hash: b7a38...abf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klassisk "ble klipt for et halvt år siden og har ikke overskudd til å gjøre noe med det akkurat nå"-hår.

Har vanligvis lengde til kjeven, ingen oppklipping men litt fasong. Utrolig enkelt å stelle, passer mitt ansikt og så er det ikke krise om det ikke er nyklipt konstant.

Skrevet

Klassisk "ble klipt for et halvt år siden og har ikke overskudd til å gjøre noe med det akkurat nå"-hår.

Har vanligvis lengde til kjeven, ingen oppklipping men litt fasong. Utrolig enkelt å stelle, passer mitt ansikt og så er det ikke krise om det ikke er nyklipt konstant.

Hvordan ser det ut, da? Jeg har aldri vært hos frisøren, så skjønner ikke hva klassisk betyr ;)

Skrevet

Frå kanten på ein panne sida og ned til andre sida av øret. Skinna barre dun. Måneforma. Den andre siden måneforma med langt hår. Mørkt med lilla tonar i. Var ikkje enkelt å få det på papiret.

Anonymous poster hash: 73a08...a9d

Skrevet

Hvordan ser det ut, da? Jeg har aldri vært hos frisøren, så skjønner ikke hva klassisk betyr ;)

Betyr bare at håret mitt ser ut som det meste hår ser ut om man ikke har fått det klippt på en stund.

Bruker å få det klipt ca slik:

http://www.schwarzkopf.dk/skdk/da/home/hair_styling/hair_style_trends/cuts_and_hairstyles/hair_style_classics_2_bob.html

Nå for tiden føler jeg håret mitt er slik:

http://www.trendyshop.dk/shop/dr-lotte-dukke-61467p.html

Skrevet

En stygg en!

Anonymous poster hash: e9467...de9

Skrevet

Som bilde 1 på prinsessehengepupp linken.

Skrevet

Som et kråkereir. Til litt under skuldrene. Står ut til alle kanter, et grusomt volum. Pannelugg. Litt trollaktig, kanskje...

Ser bra ut når det rettes ut, men holder seg bare rett i et par timer uansett hva slags dyre produkter jeg stylet det med. Bruker stort sett en gigantisk hårklype som tar alt håret mitt. Strikk går ikke.

Heldigvis har ikke barna arvet mitt hår annet enn volumet, så de har langt tykt rett hår som henger fint:)

Anonymous poster hash: b25ea...ddc

Skrevet

Tjaa ikke noen frisyre på meg. Bare rett langt ned til livet.

Skrevet

langt, blondt hår.. litt fall og litt naturlig bustete..

rekker ned til ca midt på ryggen

Anonymous poster hash: 87062...e0c
Skrevet

Jeg ser ut som Giss på håret, bare den nyklipte varianten, heldigvis!

Anonymous poster hash: 3692e...647
Skrevet

stripete det blondt, rett og halvlangt

Anonymous poster hash: 4cdd4...e8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...