Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Har lagt ut status om endelig smertefri etter å ha fått masse paralgin forte! To timer senere kommer det ut bilder av intet minre enn tre eplekaker i langpanne. Noen som tok for mye medisiner? Anonymous poster hash: 7619c...d0a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Har lagt ut status om endelig smertefri etter å ha fått masse paralgin forte! To timer senere kommer det ut bilder av intet minre enn tre eplekaker i langpanne. Noen som tok for mye medisiner? Anonymous poster hash: 7619c...d0a Nja, man blir ikke akkurat gira av paralgin forte, da. Anonymous poster hash: f6844...46c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Blir ikke aktiv av paragin forte. Hun var vel stolt over å kunne bake smertefri. Anonymous poster hash: 3b11e...843
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg skjønner ikke. En gang hadde jeg store smerter som var plagsomme. Fikk paralgin forte av legevakten, men de hjalp jo ikke mot smertene i det heletatt! Min konklusjon er da: de som har milde smerter tar paralgin forte og smertene forsvinner. Men hva slags lav smerteterskel har de da egentlig? Siden paralgin forte, som for meg er et middel som ikke demper sterke smerter, virker på dem? Anonymous poster hash: 0b18c...94a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg skjønner ikke. En gang hadde jeg store smerter som var plagsomme. Fikk paralgin forte av legevakten, men de hjalp jo ikke mot smertene i det heletatt! Min konklusjon er da: de som har milde smerter tar paralgin forte og smertene forsvinner. Men hva slags lav smerteterskel har de da egentlig? Siden paralgin forte, som for meg er et middel som ikke demper sterke smerter, virker på dem?Anonymous poster hash: 0b18c...94a Kanskje du har vondt i følelsene eller tankene dine? Da er det ikke alltid medisiner hjelper, gitt Anonymous poster hash: 7619c...d0a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg skjønner ikke. En gang hadde jeg store smerter som var plagsomme. Fikk paralgin forte av legevakten, men de hjalp jo ikke mot smertene i det heletatt! Min konklusjon er da: de som har milde smerter tar paralgin forte og smertene forsvinner. Men hva slags lav smerteterskel har de da egentlig? Siden paralgin forte, som for meg er et middel som ikke demper sterke smerter, virker på dem? Anonymous poster hash: 0b18c...94a Ikke alle preparater virker mot alle typer smerter. Jeg ble en gang akuttinnlagt på sykehus med voldsomme smerter, og ble gitt morfin mens de prøvde å finne ut hva det var. Det virket ikke. Det viste seg å være nyrestein, og da fikk jeg voltaren. Virket fantastisk. Synes du virker fryktelig nedlatende. Man er ikke svak fordi man har lav smerteterskel, det er en helt reell ting. Anonymous poster hash: f6844...46c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg skjønner ikke. En gang hadde jeg store smerter som var plagsomme. Fikk paralgin forte av legevakten, men de hjalp jo ikke mot smertene i det heletatt! Min konklusjon er da: de som har milde smerter tar paralgin forte og smertene forsvinner. Men hva slags lav smerteterskel har de da egentlig? Siden paralgin forte, som for meg er et middel som ikke demper sterke smerter, virker på dem? Anonymous poster hash: 0b18c...94a Alternativet er at du har veldig lav smerteterskel som fortsatt klager over smerter etter å ha tatt paralgin forte. Sjeldent man blir helt smertefri men mer akseptabelt nivå av smerte. Jeg opererer gjennomsnittlig en gang i året pga kronisk sykdom og tar kun paralgin forte etter operasjonene noe som er helt greit. Mener du at jeg har lav smerteterskel for jeg burde egentlig da ikke bukt noe etter invasive operasjoner? Anonymous poster hash: 2c522...3bc
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg skjønner ikke. En gang hadde jeg store smerter som var plagsomme. Fikk paralgin forte av legevakten, men de hjalp jo ikke mot smertene i det heletatt! Min konklusjon er da: de som har milde smerter tar paralgin forte og smertene forsvinner. Men hva slags lav smerteterskel har de da egentlig? Siden paralgin forte, som for meg er et middel som ikke demper sterke smerter, virker på dem?Anonymous poster hash: 0b18c...94a Kanskje du har vondt i følelsene eller tankene dine? Da er det ikke alltid medisiner hjelper, gitt Anonymous poster hash: 7619c...d0a Haha! Anonymous poster hash: c8e1f...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå