Gå til innhold

Hvordan bli vakker på budsjett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg lyst på makeover etter barnefødsler, men har lite penger å bruke til det.

Det jeg til nå har gjort er:

* Trene sammen med barna, pluss noe hjemme til videoer på youtube

* Farge håret selv

* Gå til lærlinger når jeg skal klippe meg

* Kjøpe kvalitetssminke på tilbud

Har noen flere tips? Jeg har dessverre mange skavanker som bør gjøres noe med, men har ikke råd. Kanskje jeg blir inspirert av folk her :)

Anonymous poster hash: 10d54...11b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter!

Skrevet

Lag saltskrubb! Bland vanlig salt (uten Jod) og f.eks. olivenolje eller rapsolje til en grøt. Ta den me di dusjen eller badekafret og skrubb deg med den over hele kroppen. Bruker du badekar kan du ligge litt i det saltede og oljete badevannet også og godgjøre deg litt.

Skyll godt. Huden blir som en babys etterpå. Ingen vits å kjøpe dyre peelingprodukter - dette er mye bedre.

Anonymous poster hash: 18d1d...996
Skrevet

Hjemmebleking av tenner, whitecrest f.eks.

Rockering

Skrevet

Kjøp brukte sko og klær på finn eller salgs sidene på fb. Jeg kjøpte en par helt nye sko til halv pris :D Dette var sko jeg hadde ønsket meg lenge, men jeg syns at de var litt dyre. Voila dukket skoene opp på fb :D

Ha spa hjemme, google nettet etter skrubber og ansiktsmasker du kan lage selv hjemme på badet med ingredienser som du finner på kjøkkenet.|

Skrevet

Kjøp brukte sko og klær på finn eller salgs sidene på fb. Jeg kjøpte en par helt nye sko til halv pris :D Dette var sko jeg hadde ønsket meg lenge, men jeg syns at de var litt dyre. Voila dukket skoene opp på fb :D

Ha spa hjemme, google nettet etter skrubber og ansiktsmasker du kan lage selv hjemme på badet med ingredienser som du finner på kjøkkenet.|

Jeg har ikke behov for skrubber og ansiktsmasker, var heldig med hud fra naturens side, bortsett fra farge (har vitiligo over store deler av kroppen). Ellers prøver jeg å kjøpe brukt, problemet er at her i området selger folk bare utslitte og stygge klær som brukt. Sko har jeg kjøpt brukt før, og har lyst til å gjøre det igjen :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...