Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 En isboks i mikroen? Selvfølgelig med vann i. Eller må jeg koke utstyret? Har ingen mulighet til å få tak i mikrosterilisator med det første . Anonymous poster hash: b305b...dc9
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Da hadde jeg kokt det. En isboks skal ikke brukes til annet enn det den er ment for, nemlig å oppbevare frossen is, så hadde aldri sterilisert ting til baby i den. Anonymous poster hash: b3b1b...ac2
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Da tar du en kjele med vann og koker utstyret i kjelen. Utrolig enkelt og du trenger ikke noe annet! Anonymous poster hash: 5b326...3a6
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Det tar bare så mye lenger tid enn mikroen:p Anonymous poster hash: b305b...dc9
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Det tar bare så mye lenger tid enn mikroen:p Anonymous poster hash: b305b...dc9 Det tar 10 min! Må du gi mme, så tar du deg tid til de minuttene. Sett på en alarmklokke så trenger du ikke stå å passe på hele tiden. Anonymous poster hash: b3b1b...ac2
Appelsinpiken Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Micro er greit, men ikke i isboks da den kan avgi uheldige stoffer. Kjøp deg en boks som er beregnet på bruk i micro. Tupperware har en del feks.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Så på tv for ikke så lenge siden at isbokser, brusflasker ol. kun skal brukes den ene gangen, fordi når de har blitt tømt så begynner de etterhvert å avgi giftstoffer. Så jeg bruker ikke lenger isbokser til å oppbevare mat og brusflasker til vann. Så nei ikke steriliser babyutstyr i mikroen, det tar ikke så veldig lang tid å koke egentlig. Vi hadde en benksterilisator som brukte 10 min. Kunne like godt kokt men hadde ikke en kjele som tok like mye som sterilisatoren, neste gang skal vi ha en mikrosterilisator siden de er raskere. Husk at mikroen da må vaskes hver dag, og etter hver gang det har kommet matgris i den. Kok opp vannet og la det koke i 5 min med tingene i. Anonymous poster hash: 47b66...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå