Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Tok medisinsk abort i uke 10. Var alene med to barn da jeg greide noe så dumt som å bli gravid med en veldig god venn av meg. Alt føltes så tungt der og da, og hele graviditeten føltes som en krise. Følte meg 100 % sikker på at abort var det eneste riktige. Jeg og denne vennen ble kjærester noen måneder etter aborten, og jeg kjenner bare mer og mer for hver dag at jeg virkelig, virkelig angrer på denne aborten. Mener fortsatt at det ikke var bra på noen måte å få en ny baby sånn som livssituasjonen var på det tidspunktet, men sliter likevell. Tenker mye på det, og føler at jeg har ett barn for lite, og føler en slags sorg. Hvorfor blir det bare mer og mer vanskelig? Skal det ikke bli bedre med tiden? Hvordan takle sorgen, savnet og de tunge tankene? Anonymous poster hash: 58866...bfc
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Stakkars deg. Jeg er livredd for å komme i samme situasjon som deg, fordi et barn til bare ikke går nå, men jeg vet også at en abort ville gått enormt hardt inn på meg. Kanskje du bør søke hjelp? Be om henvisning til psykolog, eller hør med familievernkontoret? Det du opplever er jo en sorg. Anonymous poster hash: 528b5...c53
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 La, sorgen være der, du får aldri det barnet tilbake her på jorda. Det som har skjedd, det har skjedd. Du angrer, hvorfor angrer du, fordi du har det vondt, eller fordi du innser at du gjorde en feil? Du må akseptere virkeligheten slik den er, det kommer alltid til å gjøre vondt, men du vil etterhvert av deg selv lære deg og takle det bedre. Anonymous poster hash: 918c4...17e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Er i samme situasjon. Blei gravid når nr 2 var 3 mnd. Mannen klikka fullstendig og det endte med at jeg følte meg så utrygg at jeg tok abort. Det er nå 5 år siden. Jeg kan gråte over det enda på dårlige dager, også kan det gå uker uten at jeg har tenkt på aborten. Jeg har godtatt at dette er endel av min bagasje som jeg må bære med meg resten av livet. Klem ♡ Anonymous poster hash: 01ccf...303
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå