Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Vi har valgt å ikke ha 1. Klassingen på Sfo i år, jeg er hjemme i permisjon med minste. Viser seg at de fleste andre går på sfo, derav er det få å leke med på ettermiddagene. Ville dere og deres barn sette pris på om vi inviterte hjem etter skoletid, eller ville dette være dumt for ditt barn? ( vanskelig å si Nei hvis en egentlig ville gå på Sfo den dagen, eller supert fordi man er jo på Sfo hver dag?) setter pris på svar!! Anonymous poster hash: 608ab...d76
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Hos oss er stort sett alle på SFO og der vil sønnen vår være. Hender han er med en klassekammerat hjem istedenfor SFO, men det er mest fordi han ikke ikke klarer å si nei (egentlig har han mest lyst til å være på SFO hvor han leker med mange venner) Anonymous poster hash: ed02d...0da
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Hadde syns det var helt greit! Det blir en del timer på sfo - bare gøy med noe annet en dag. Jeg valgte imidlertid å ikke ta ut barnet fra sfo selv om jeg også hadde permisjon da eldste gikk i første klasse. Jeg ser det som en svært viktig sosial arena, som jeg ikke ville at barnet mitt skulle falle utenfor. "Alle" gikk der jo i første klasse. Anonymous poster hash: d41b6...7a3
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Hos oss finner de på så gøy på SFO (gym, turer, svømming, baking), så sønnen ville nok helst vært på SFO. Hadde vel sagt ja likevel, synes det er litt uhøflig å si nei egentlig.... Anonymous poster hash: c0a02...302
Monica Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Her er SFO ikke et bra tilbud, bare oppbevaringsboks, så jeg hadde bare blitt glad.
Tipp topp Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Så lenge det ikke var noe spesielt som skjedde på SFO den dagen hadde han gjerne blitt med hjem. Men det mye kurs og program så ikke alle dager passer.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Ja, hadde min gutt blitt invitert med dere hjem etter skolen av og til hadde det vært hyggelig, og barnet hadde gledet seg. Han elsker sfo, men han elsker å bli med folk hjem også Anonymous poster hash: b2f33...df9
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #9 Skrevet 27. oktober 2014 samme som ...df9. han hadde nok blitt med, men hadde like fint vært på sfo. Mine to eldste var på sfo selv om jeg var hjemme i permisjon. Det er en kjempeviktig sosial arena! I klassen til min yngste som begynte på skolen nå i høst er det ett barn som ikke er på sfo. Han er uttafor og sliter sosialt. Hvis du har råd er sfo en god investering.. Anonymous poster hash: 32ab0...abb
Gjest Julia1984 Skrevet 27. oktober 2014 #10 Skrevet 27. oktober 2014 Her er SFO ikke et bra tilbud, bare oppbevaringsboks, så jeg hadde bare blitt glad. Hvordan kan det bli oppbevaringssboks? ? Masse barn sammen, er jo mange å leke med. Må barnet ditt underholdes hele tiden?
Monica Skrevet 27. oktober 2014 #11 Skrevet 27. oktober 2014 Her er SFO ikke et bra tilbud, bare oppbevaringsboks, så jeg hadde bare blitt glad. Hvordan kan det bli oppbevaringssboks? ? Masse barn sammen, er jo mange å leke med. Må barnet ditt underholdes hele tiden? Her skjer det aldri noe på SFO. De sitter og tegner eller ser på tegnefilm. Er det fint vær er de litt ute og leker. Og de fleste barna blir hentet tidlig da det ikke er et bra tilbud. Så noen dager i uken, sitter han alene og tegner. Synes ikke det er et bra tilbud. Nei, mitt barn må ikke underholdes hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå