Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 I porsjonsstykker.. Tiner man de først, eller settes de rett i ovnen? Og hvor varmt og lenge? Noen som kan hjelpe? :-) Anonymous poster hash: 40f4d...96f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg liker best å tine dem ca et døgn i kjøleskap før tilberedning. Jeg pleier å ha folie rundt dem, mes en smørklatt, creme fraiche og krydder, og lar det stå i en halvtime. Nå husker ikke jeg hvor mange grader... Men hadde jeg laget det i dag, hadde jeg hatt 180 grader.Jeg har aldri tilberedt dem fryste før, og kan dessverre ikke hjelpe deg der. Anonymous poster hash: 04b4a...500
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 jeg pleier å tine dem, men har ved et par anledninger slengt de rett i ovnen fra fryseren.. går helt fint! Litt lengre steketid bare.. ca 200 grader.. hvor lenge? til de er ferdige.. hihi! sjekk ved å skjære over en.. men de trenger ofte mye kortere steketid enn man tror.. tørr laks er kjipt! Anonymous poster hash: 11448...522
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Takk :-) da prøver jeg som du :-) Anonymous poster hash: 40f4d...96f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg tar de ut av fryseren kvelden før. Legger de i ildfast form med litt salt og pepper, evt krydder, litt chilisaus eller pesto på toppen. Steker de på ca 200 grader i 25 -30 minutter. Eller jeg har de i folie, men da blir mer kokt Anonymous poster hash: 14fb9...07a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå