Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er så dårlig på å komme meg ut etter barnehagen og i helger med barna. Blir til at vi er inne. Og da får jeg så dårlig samvittighet. Jeg er alene med barna, og føler det blir så pes, så vi kommer liksom aldri så langt. Hvor mye burde vi være ute? Anonymous poster hash: 03bd9...6fe
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Vi er nesten aldri ute etter barnehagen, ihvertfall ikke nå på høsten. hun er ute i timesvis hver dag, så det stresser jeg ikke med. når snøen kommer blir det litt aking på vei hjem. i helgene går vi gjerne en tur på lekeplassen en av dagene. kan du ikke begynne med å sette av et par timer en av helgedagene? Anonymous poster hash: 16eed...815
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 vi er ytterst sjelden ute etter barnehagen på hverdager.. det er i såfall hvis barna ikke vil inn, så holder de på litt ute på egenhånd mens jeg setter i gang middagen.. i helgene har vi som mål å være ute på en skikkelig tur minst en av dagene.. enten en skogstur, eller at vi er ute og leker og jobber i hagen osv Anonymous poster hash: 97393...72b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 På hverdager er vi sjelden ute etter barnehagetid, de har uansett vært masse ute der. Men i helgene MÅ vi ut en tur hver av dagene. Er dere inne hele helga? Mine barn hadde klikket, må ha frisk luft og litt aktivitet. Hva er pes med å ta på klær, gå en liten tur i skogen eller byen, gå til lekeplassen e.l.? Anonymous poster hash: 3b616...98f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Vi er ute en times tid etter middag hver dag. I helgene er vi ute et par-tre timer etter frokost/lunsj også Anonymous poster hash: 5ca93...a9d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 jeg er så sliten at jeg ikke orker å være ute med en hyperaktiv 1,5-åring som plukker på alt, etter full arbeidsdag, oppfølging med lekser av de to eldste, med bekkenløsning osv 4 måneder på veg. De er veldig mye ute i barnehagen, og vi er ute i helgene. Det får holde, det er kun i Norge det er opplest og vedtatt at man skal være utendørs 24/7 og springe for at det skal bli folk ut av deg. Anonymous poster hash: 5fcca...05b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Vi er ute en times tid etter middag hver dag. I helgene er vi ute et par-tre timer etter frokost/lunsj også Anonymous poster hash: 5ca93...a9d men hvordan rekker dere det?? vi er hjemme mellom 16 og 16.30.. og da blir klokka i hvert fall 17 før vi setter oss ved middagsbordet.. 17.30 ferdig med middagen.. da skal vi rydde opp osv. Så klokka blir for 18 før vi er ferdig med alt som har med middag å gjøre.. og da er det jo bare en time til leggetid.. Anonymous poster hash: 97393...72b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Vi er heller ikke ute noe særlig på hverdagene. Gutten får tilbudet hver dag etter barnehagen (med mindre det er storm), men som regel er han sliten og vil bare inn og slappe av. I helgene prøver vi å få til i allefall en tur ut på minst et par timer, men det blir ikke alltid det heller. Anonymous poster hash: f1b86...b04
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 27. oktober 2014 #9 Skrevet 27. oktober 2014 Hvor gamle er barna da? Vi finner på noe hver dag i helgene, enten tur eller annet. Mannen min er veldig flink til å ta de med på lekeplass etc. og ski om vinteren. Skjønner det er vanskelig når du er alene, men blir du ikke litt gal av å være inne hele dagen? Selv føler jeg veldig på at barna har behov for å være litt ute hver dag. Nå er de tre største så store at de kan leke utenfor huset alene, så da er det litt enklere. De går ut om ettermiddagen (hvis de ikke skal på aktiviteter) og jeg sender de ut i helgene så de får "løpt av seg litt".
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #10 Skrevet 27. oktober 2014 Vi er ute en times tid etter middag hver dag. I helgene er vi ute et par-tre timer etter frokost/lunsj også Anonymous poster hash: 5ca93...a9d men hvordan rekker dere det?? vi er hjemme mellom 16 og 16.30.. og da blir klokka i hvert fall 17 før vi setter oss ved middagsbordet.. 17.30 ferdig med middagen.. da skal vi rydde opp osv. Så klokka blir for 18 før vi er ferdig med alt som har med middag å gjøre.. og da er det jo bare en time til leggetid.. Anonymous poster hash: 97393...72b Jeg kommer hjem tidligere enn deg, så vi er ferdig å spise senest 16.30. Anonymous poster hash: 5ca93...a9d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #11 Skrevet 27. oktober 2014 Rydding etter middagen haster ikke så fælt! Gå ut en tur når dere har spist, rotet kan du ta mens ungene spiser kveldsmat. Anonymous poster hash: 9907d...657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå