Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er så ukonsentrert at jeg ikke kan føre en samtale lenger. Føler meg dum og mindre intelligent, for inni meg er det så mye som ikke får komme ut riktig. Kommer ikke i gang med noenting og hukommelsen min er skikkelig dårlig. Jeg har også noen små tics, (kremtelyd og bevegelse jeg gjør) men disse kan jeg styre? Altså hjemme gjør jeg det ganske mye, men er jeg med folk jeg ikke kjenner klarer jeg å la være. Hvertfall nok til at de ikke legger merke til det.. Det jeg lurer på er om dere med add/adhd har hatt god hjelp av medisiner? Jeg orker ikke å ha det slik som dette lenger.. Anonymous poster hash: feb58...db7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Dytt Anonymous poster hash: feb58...db7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har brukt både ritalin og strattera. Ritalin brukte jeg i 3 år, men det er slik at jeg nesten angrer på det. Masse bivirkninger som jeg bare ventet og håpet på at skulle gå over, og de hjalp ikke på den måten jeg ville og trodde. Strattera virker bedre på meg, men de er ikke godkjent for bruk av voksne,så det var litt styrete og dyrt for min del. Til syvende og sist fant jeg ut at jeg klarer meg veldig bra uten medisin, muligens fordi jeg underveis i medisinbruken samtidig lærte meg å leve med diagnosen. Jeg vet hvor mine grenser går og jeg vet hva som sliter meg ut. Jeg ble kjent med meg selv på en annen måte når jeg fikk vite at det var en grunn til at jeg var som jeg var Jeg må også "holde bånd på meg " når jeg er ute, og jeg blir derfor litt innesluttet når jeg er med ukjente og med folk jeg ikke helt vet hvor jeg har. Nå har jeg det veldig bra, jeg jobber(noe jeg har gjort hele tiden), jeg studerer og har et godt liv med barnet mitt Alt handlet for min del å bli kjent med meg selv og sette grenser for meg selv Anonymous poster hash: 7dcfe...35e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå