Gå til innhold

Ånder og barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å høre erfaringer! Jeg og mannen har i flere år følt det har vert "noe" her vi bor. De siste årene har vi ikke tenkt så mye på det. Skremmer oss ikke.

Datteren min på 6 år har aldri sovet om natten. Hun er ørebarn, så har tenkt det er derfor. 

For litt over en mnd. siden forandret dette seg. Kommer inn 3-4 ganger pr.natt. Sier det er noen som stryker på henne. I går var hun hysterisk, for da hadde "noen" snakket til henne.

Natt til søndag tok det helt av; lå lys våken i 04 tiden og snakket til faren konstant. Følte det var noen i rommet. Nektet å sove hjemme i natt, så overnattet hos bestemoren. Og sov da hele natten..

Noen med erfaringer? Ingen av de andre barna merker noe. Får besøk av en klarsynt senere i uken, og håper han eventuelt kan hjelpe oss.

Anonymous poster hash: 3d6c2...96d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det er bra dere har tatt kontakt med klarsynt. Dere får nok gode råd der.

Anonymous poster hash: bb0b7...49c

Skrevet

Tenker at det er bra dere har tatt kontakt med klarsynt. Dere får nok gode råd der.

Anonymous poster hash: bb0b7...49c

Ja, blir spennende å se! Fortvilende å se hvor redd hun er nå. HI

Skrevet

Min bror kunne se "ånder" da han var liten. Men de var venner. Han var 3-4 år. Mamma trodde først det var en fantasivenn, men så begynte underlige ting å skje i huset - lys som ble slukket (vippebryteren ble slått ned), dører ble åpnet og lukket uten at det var gjennomtrekk, og et teppe hadde tendens til å mystisk rulle seg i det ene hjørnet. Selv mens de var tilstede i rommet, og kunne se teppefliken, så de at det rullet oppover, helt ut av det blå. Trappen knirket i fire trinn, og ofte hørte de tunge fottrinn i trappen, og hørte når ånden traff de fire knirkende trappetrinnene. 

Min bror husker det den dag i dag, og mener han har hatt et par andre opplevelser også, andre steder. Han husker denne mannen fra han var liten, han var gammel, med skjegg. Han var slank, men veldig kraftig bygd, og høy. Han husker godt at han hadde rynkete hender, da de ofte leide hender rundt om i huset. 

Så det kan absolutt være at datteren deres ser noe dere ikke ser, og noe ikke alle barn heller ser. Jeg håper denne klarsynte kan hjelpe dere.

Anonymous poster hash: fa3a5...5b9
Skrevet

Min bror kunne se "ånder" da han var liten. Men de var venner. Han var 3-4 år. Mamma trodde først det var en fantasivenn, men så begynte underlige ting å skje i huset - lys som ble slukket (vippebryteren ble slått ned), dører ble åpnet og lukket uten at det var gjennomtrekk, og et teppe hadde tendens til å mystisk rulle seg i det ene hjørnet. Selv mens de var tilstede i rommet, og kunne se teppefliken, så de at det rullet oppover, helt ut av det blå. Trappen knirket i fire trinn, og ofte hørte de tunge fottrinn i trappen, og hørte når ånden traff de fire knirkende trappetrinnene. 

Min bror husker det den dag i dag, og mener han har hatt et par andre opplevelser også, andre steder. Han husker denne mannen fra han var liten, han var gammel, med skjegg. Han var slank, men veldig kraftig bygd, og høy. Han husker godt at han hadde rynkete hender, da de ofte leide hender rundt om i huset. 

Så det kan absolutt være at datteren deres ser noe dere ikke ser, og noe ikke alle barn heller ser. Jeg håper denne klarsynte kan hjelpe dere.

Glemte å skrive at min bror ofte kunne fortelle mamma at det var "mannen" som slukket lyset, åpnet eller lukket døren, og at han ofte kunne peke på ham, og si at han sto rett ved døren. Rett etterpå ble døren åpnet eller lukket. 

Skrevet

Datteren min ser ingenting, bare føler. Merkelig at hun merker så mye nå. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...