Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Når samboer er hjemme gjør han nesten ingenting! Han sover mye, og jeg tar meg av barnet. I helgen har jeg kjørt meg selv hardt for å rekke alt som må gjøres, pluss tatt meg av sønnen vår, mens han har jobbet og deretter slappet av. Mandager er vanligvis min dag å hente meg inn igjen på mens lille er i barnehagen og samboer er på jobb. Jeg er for tiden sykemeldt pga utbrenthet, og det tar lang tid for meg å hente meg inn. I dag bestemte samboer seg for at han ville ha en hjemmedag sammen med sønnen vår, og det syntes jeg hørtes veldig koselig ut! Men så måtte han bare en tur på jobben på morgenen, da..... Og han kunne ikke ta med seg barnet.... Nå sover lillegutt, og jeg er helt utkjørt! Hvorfor kunne han ikke være i barnehagen i hvert fall frem til han hadde sovet dagluren sin? Jeg har en avtale kl 12, så det er liten vits å legge meg nedpå litt nå.... Er så sliten at jeg bare har lyst til å droppe alt og legge meg ned og grine!!! Anonymous poster hash: 95e8a...915
Isola&Lille+julegave Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Hva sier han når du snakker med han om dette og forteller hvordan du har det?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Han sier han skal hjelpe til mer... Og når jeg sier jeg er helt utslitt sier han at det synes... Jeg synes det er helt forferdelig å "bruke" barnehagen for å hente meg inn, så jeg klarer ikke si til han at jeg er oppgitt over det som skjedde i dag, for det er nesten som å si at han "tvang" meg til å være sammen med sønnen vår... Anonymous poster hash: 95e8a...915
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå