Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg mistenker at jeg har tette eggledere.Har bare fått det for meg.Var hos gyn. en tid tilbake og han kikket raskt over at alt så ok ut.Men kan gyn. alltid se tette eggledere? Eller må dette sjekkes mere nøye?Føler meg litt hypokonder her å, føler alt eg galt med mine kvinnelige reprodusksjonsorganer.... Anonymous poster hash: 139e8...bec
Mandala Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er ganske sikker på at det ikke kan sees på ul, og at det må grundigere undersøkelser til. Noe med en væske tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har vært gjennom alle slike undersøkelser (for å se hva som var galt). Jeg mener å huske at på ul kunne de se om livmoren var fin og som den skulle, men jeg var senere inne til laparoskopi hvor de kunne se på eggledere og eggstokker. Etter den undersøkelsen fikk jeg beskjed om at jeg hadde fine og åpne eggledere. Men de fant endometriose. Anonymous poster hash: 07747...0ae
PrinsesseHengepupp Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Tette eggledere sjekkes ved kontrasttrg, det kan ikke sees på UL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå