Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Til syden to mnd før termin? Anonymous poster hash: 84c11...c48
MarianeA Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg hadde nok ikke gjort det, men det er fordi jeg har hatt svangerskap full av alskens plager og var glad for å slippe å dra noen steder i det hele tatt. Men hvis du er frisk og legen synes det er greit, så hvorfor ikke?
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Nei. Jeg ville brukt tiden på å slappe av. Har dessuten hørt at man ikke skal overdrive soling når man er gravid, så hadde ikke likt det.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Nei. Men, det er fordi jeg 2 mnd før termin plutselig fikk alvorlig svangerskapsforgiftning, så jeg er veldig glad for at jeg var hjemme på den tiden. Så jeg hadde ikke tatt den sjansen. Har lært at man ALDRI kan planlegge noe i ett svangerskap, plutselig snur formen på ett blunk. Anonymous poster hash: 961db...f6d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Nei, overhodet ikke. Men nå har jeg også opplevd litt komplikasjoner i mine svangerskap og har også født for tidlig ene gangen. Jeg har i tillegg tålt varme veldig dårlig i mine svangerskap og blitt veldig svimmel, kvalm og uvel av det. På toppen av det hele fikk jeg pigmentflekker i ansiktet selv om jeg brukte sterkeste solfaktor. Så nei, her hadde det vært helt uaktuelt. Anonymous poster hash: 2ea8f...889
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Nei, men så har jeg også en bekjent som nå har ligget over 2 mnd på sykhus i USA, og som ikke kan reise hjem før en stund etter fødselen. Hun fikk komplikasjoner ca 3 mnd før termin og måtte legges inn. Når barnet endelig er født kan de heller ikke reise hjem umiddelbart. For det første må barnet få personnummer og pass. For det andre har barnet en skade som gjør at det er usikkert hvor lang tid det vil ta før det er forsvarlig å sende det på en slik lang flytur. Som regel går det fint å reise, men jeg ville ikke tatt sjansen. Det er ikke morsomt om det ikke går bra. Anonymous poster hash: bc4cf...28e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg var i Tyrkia i uke 30. Det går stort sett fint. Var forsiktig med maten og bada kun i sjøen. Dette var på høsten og det var deilig med en uke i varmen Anonymous poster hash: b47d1...90b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg gjorde det syv uker før termin, men kun av hensyn til de tre barna mine, som hadde et sterkt ønske om å dra. Var ikke spesielt gøy for meg, kunne ikke bli med på stranden (altfor varmt!), måtte holde meg i skyggen eller inne i AC hele tiden, synes det var skummelt dersom det skulle skje noe (hadde voldsomt mye kynnere) etc. Vi hadde med au pair som avlastning, da jeg skulle holde meg mest mulig i ro (risiko for premature rier). Hadde ikke gjort det igjen. Men dersom man er frisk og fin og ikke reiser midt på sommeren, er det ikke noe problem! Anonymous poster hash: bf344...bdc
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #9 Skrevet 27. oktober 2014 Det er snakk om seint i desember / tidlig januar på gran canaria, så det er ikke sååå varmt der da. Det er heller ikke mer enn tre-fire timer med fly hjem. Er overrasket over at så mange ikke ville reist, så nå ble jeg litt skeptisk.. Men jeg har så lyst! 😱😱😱 Takk for alle svar hvertfall (selv om det ikke var de svarene jeg håpte på ☺️) Anonymous poster hash: 84c11...c48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå