Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Kan dette henge sammen med hverandre?Har en kul i brystet som har vært der uten og forandre seg...Så har jeg nettopp fått påbevist celleforandringer i livmorhalsen.Kan dette henge sammen?Nå må jeg legge til at jeg skal til spesialist for celleforandringene og jeg skal på mammografi for kulen i brystet. Anonymous poster hash: 27110...e17
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Det kan henge sammen, men trenger absolutt ikke gjøre det. De fleste kuler i brystene er jo godartede fettkuler eller cyster. Celleforandringer bruker normalt mange år på å utvikle seg fra forandringer til kreft, hvis de i det hele tatt gjør det. Ikke alle celleforandringer er ondartet. Håper det ikke er noe mer med deg! Anonymous poster hash: 6c723...7cf
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Trenger ikke ha sammenheng og trenger ikke være noe farlig.God klem til deg! Anonymous poster hash: b6cea...b87
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Trenger ikke ha sammenheng og trenger ikke være noe farlig. God klem til deg! Anonymous poster hash: b6cea...b87 tusen takk :-) Anonymous poster hash: 27110...e17
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Oi, har akkurat det samme! Må tilbake i desember for å ta ny celleprøve og fant en kul i puppen for 1 mnds tid siden. Dobbel bekymring! Anonymous poster hash: 42f30...762
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Oi, har akkurat det samme! Må tilbake i desember for å ta ny celleprøve og fant en kul i puppen for 1 mnds tid siden. Dobbel bekymring! Anonymous poster hash: 42f30...762 Ja kjenner på det jeg også det er kjempe stressende... Jeg mista en av mine nærmeste til brystkreft for 2år siden i neste mnd å nå har jeg en kul øverst i brystet :-(Kjempe bekymret 😳 Anonymous poster hash: 27110...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå