Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Vi har nå bestemt oss for å ha minst 3 fiskemåltider pr uke. Så fiskeoppskrifter mottas med et stort smil. Vi får godt levert mat annenhver uke, og da er det et måltid. Vil variere med forskjellige fisketyper og vanskelighetsgrad. Håper på mange oppskrifter. ( vi har endel, men det blir aldri nok) Anonymous poster hash: a2f76...66e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Her finner du mange gode fiskeoppskrifter http://www.godfisk.no/ Anonymous poster hash: 90350...f8a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Vi prøve for første gang å lage fiskepinner fra bunn, var kjempelett og godt. Fiskepinner fra findus har vi aldri likt noen av oss, men disse hjemmelagde gikk ned på høykant. Torskefileter i biter, rulles først i en blanding av mel, salt, pepper. Jeg tilsatte også litt hjemmelaget tacokryddet. Så i egg/melkblanding og tilslutt i brødrasp. Stekes i olje/smør 3-4 min på hver side nyyyydelig Klart, mel og brødrasp er ikke kjempesunt om man er opptatt av karbs, men tom frøkna på fire heiv i seg dette, og det er viktig for meg. Anonymous poster hash: 6df23...f2a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #4 Skrevet 30. oktober 2014 Takk for svar. Hjemmelaga fiskepinner har vi laga flere ganger. Veldig godt. Kanskje jeg skal prøve med litt hjemmelaga tacokrydder ja. Spennende:) Tar gjerne imot flere tips:) Anonymous poster hash: a2f76...66e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #5 Skrevet 31. oktober 2014 Laksewrap/laksetaco Fisk i red curry Ovnsbakt fisk med appelsin og ingefær Fiskekaker 80% fisk eller hjemmelaget Hjemmelaget grønnsakssuppe med fisk Fiskeburger (legg damper eller stekt fisk i burgerbrød med tilbehør) Laks eller steinbitwok Sashimi Sushi Paella Anonymous poster hash: 7b5b1...ab7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå