Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Vi har akkurat kjøpt ny seng til fireåringen, men hvilken type madrass bør vi velge? På Ikea har de springfjær og polyestermadrasser. Polyestermadrassenen har forskjellig tykkelse - er 10 cm for lite? På jysk har de også skummadrasser fra 700 kr til 1500 kroner - er de ok? Fortell meg hva ditt barn har og hvorfor. Sengen er 90 x 200, hvis det er viktig å vite Anonymous poster hash: 36720...50b
soleia Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Våre har skumgummimadrasser. Selgaren i møbelbutikken, med madrasser i alle prisklassar, sa at det ikkje har noko for seg å kjøpe dyre springfjærmadrasser til små barn, fordi dei er så lette at dei ikkje sig ned i madrassa slik som oss vaksne. Og så tenkjer eg at det ikkje er så kritisk om det skulle skje større "uhell" som gjer at ein vil kaste heile madrassa. Når dei vert større får dei få dyrare madrasser, trur vi kjøpte desse på Jysk.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Vårt barn har skummadrass fra Skeidar, husker ikke tykkelsen men en av de billigste. Fikk samme beskjed som soleia da vi skulle kjøpe. Angrer litt fordi det blir litt ubehagelig når jeg må legge meg inn til ham om natten. Men med en halvtykk overmadrass går det bra. Anonymous poster hash: d5b33...cea
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Vi har og skummadrass av samme grunn. Har en god overmadrass på. Anonymous poster hash: 9a60e...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå