Gå til innhold

Det er meg dere hetser.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av odland92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du satt deg i en situasjon hvor du nesten garantert blir kritisert, om du ikke tåler kritikken?

Anonymous poster hash: dc723...aa3

Skrevet

Jeg tåler kritikk jeg, men ikke rettet mot at barna mine har det forferdelig :) 

Skrevet

Dette bildet du tegner av deg her, er jo veldig annerledes enn det innlegget du skrev da, skulle tro det var to forskjellige personer.

Anonymous poster hash: 51d1d...a00
Skrevet

Om du ikke tåler det, bør du heller ikke ha blogg..

Anonymous poster hash: add13...cb7

Skrevet

Om du ikke tåler det, bør du heller ikke ha blogg..

Anonymous poster hash: add13...cb7

Som sagt, jeg tåler kritikk. Dere kan hetse og kritisere så mye dere vil på mitt valg av utdanning og sykdom. MEN ikke barna mine. Det tåler jeg ikke. For jeg har slitt meg i hjel for å gi de alt. 

Skrevet

For å svare på dine spørsmål først:

1) "HVORFOR er jeg en dårlig mamma, fordi jeg har leddgikt?"

NEI

2) "Er det omsorgssvikt å ha en kronisk sykdom??

NEI

Men det du sier nå er altså at dere overhodet ikke sliter økonomisk, og at du ikke er dårlig - du skrev et innlegg i tilfelle du skulle bli så dårlig ?

Nå kommer du dessverre i et enda dårligere lys enn da jeg bare hadde lest innlegget ditt. Det var så mye i innlegget som skurret- og det var det du ble kritisert for.

Beklager , men nå har du mistet den siste rest av respekt du Evt hadde fra

Meg.

Anonymous poster hash: 850a4...bc7

Skrevet

I følge kjerringene her inne burde uføre helst tvangssteriliseres.

Ikke ta deg nær av det. Det sier da virkelig mer om deg enn dem.

Anonymous poster hash: c505d...ee1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dere har å kritisere?

Denne familien er ikke et unikum, det finnes jo mange familier der en av foreldrene har en eller annen sykdom/lidelse, og de klarer seg fint!

Det er vel heller ikke så uvanlig å tenke på ting som kan gå galt eller bli verre.

Herregud, det må da være lov å ytre seg omkring egen situasjon.

HI : Jeg synes ikke du virker som en dårlig mamma og jeg håper du slipper å komme i den situasjonen. Det var et bra innlegg.

Anonymous poster hash: cc952...71e

Skrevet

Føler kanskje at du ikke er riktig talsperson for de som har lite fra før av...og at de vil miste mer... Du sier jo selv at du har to biler, hus og en mann som tjener godt. Men jeg unner deg to friske barn :-)

Anonymous poster hash: b3669...fe8

Skrevet

Hvis bloggen din er så usann som du gir inntrykk av her er det jo direkte betenkelig at du blir sitert i media!

Anonymous poster hash: f3d66...733

Skrevet

Jeg har ikke hetset deg eller innlegget ditt. Men må innrømme at jeg gjorde meg noen tanker ja. Slik du fremstilte deg selv, virket det som du overhode ikke fungerte i hverdagen, du klarte ikke å ta på sokker selv. Da lurer jeg på hvordan man kan kle på et barn.

Du skriver at du må hvile til ca kl 12-13 hver dag for å fungere. Men så er du altså i full jobb og har ikke en eneste fraværsdag? Da er jo hele innlegget ditt bare merkelig.

Anonymous poster hash: 12f9c...01e

Skrevet

Jeg skrev innlegget til Erna på www.odland92.blogg.no. Det er jeg som har 2 barn dere mener har det forferdelig. Det er jeg som er verdens verste mor, som bør meldes til barnevernet.

Hva er det dere venter på? Meld meg til barnevernet! Jeg er jo helt forferdelig, stakkers stakkers barna mine som har en mamma som har leddgikt!

Nå får dere gi dere! Jeg skrev et innlegg satt på spissen. Selvfølgelig kan jeg åpne en melkekartong, bare med hjelpemidler. Jeg skjærer brød i brødmaskinen på butikken. Jeg eier et hus, to biler og har en samboer som har årslønn bedre enn mange andre. Barna mine har alt de trenger og mer til.

Jeg skrev også at jeg får medisiner, som FUNGERER. Jeg går på remsima/remicade. Det er en biologisk medisin som jeg får via veneflon hver 8.uke. Jeg er helt fin nå. Innlegget var skrevet som HVIS den ikke lengre fungerer. Det var for å sette lys på at de som har lite blir fratatt mer. Jeg skrev et innlegg om MEG, ikke barna mine.

Jeg klarer jobben min helt fint jeg. Har ikke en eneste fraværsdag. Jeg løfter fint, og alt går helt greit.

Det er ikke en menneskerett å få barn, nei. Men når jeg kan få to friske, velfungerende barn og gi de et godt liv, hvorfor skal jeg ikke det da? Når de kan bo i et hus, få mat på bordet, rene klær, masse kjærlighet og en familie som elsker de, hvorfor skal de ikke det?

HVORFOR er jeg en dårlig mamma, fordi jeg har leddgikt? Er det omsorgssvikt å ha en kronisk sykdom??

Du er på ingen måte verdens verste mor. Den tittelen er min ...

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144177324-verdens-verste-mor-der-haru-meg-se/

Lykke til videre og stå på :)

Klem til deg.

Skrevet

Uff...nå gjorde du deg bare enda mer tragisk.

Anonymous poster hash: d39d2...5d5

Skrevet

Nå var det ikke akkurat noen logikk i det blogginnlegget ditt. Spesielt det du skriver om utdanning og jobb. Du har prøvd på vgs tre ganger, nå vil du bli sykepleier og jobbe i ambulansen når du skriver at du ikke kan hjelpe barna dine engang. Det henger ikke på greip, og det virker ikke som du er helt realitetsorientert. 

Videre skriver du helt selv og frivillig om opptil flere situasjoner der du ikke kan ta vare på barna dine. Hva mener du at folk skal tro? Det eneste vi har å gå ut fra, er hva du selv skriver. 

(jeg har forøvrig ikke deltatt i noen andre debatter rundt deg).

Skrevet

Jeg har ikke hetset deg eller innlegget ditt. Men må innrømme at jeg gjorde meg noen tanker ja. Slik du fremstilte deg selv, virket det som du overhode ikke fungerte i hverdagen, du klarte ikke å ta på sokker selv. Da lurer jeg på hvordan man kan kle på et barn.

Du skriver at du må hvile til ca kl 12-13 hver dag for å fungere. Men så er du altså i full jobb og har ikke en eneste fraværsdag? Da er jo hele innlegget ditt bare merkelig.

Det var situasjonen min for få mnd siden, når jeg ikke gikk på remsima. 

Skrevet

Jeg skrev innlegget til Erna på www.odland92.blogg.no. Det er jeg som har 2 barn dere mener har det forferdelig. Det er jeg som er verdens verste mor, som bør meldes til barnevernet.

Hva er det dere venter på? Meld meg til barnevernet! Jeg er jo helt forferdelig, stakkers stakkers barna mine som har en mamma som har leddgikt!

Nå får dere gi dere! Jeg skrev et innlegg satt på spissen. Selvfølgelig kan jeg åpne en melkekartong, bare med hjelpemidler. Jeg skjærer brød i brødmaskinen på butikken. Jeg eier et hus, to biler og har en samboer som har årslønn bedre enn mange andre. Barna mine har alt de trenger og mer til.

Jeg skrev også at jeg får medisiner, som FUNGERER. Jeg går på remsima/remicade. Det er en biologisk medisin som jeg får via veneflon hver 8.uke. Jeg er helt fin nå. Innlegget var skrevet som HVIS den ikke lengre fungerer. Det var for å sette lys på at de som har lite blir fratatt mer. Jeg skrev et innlegg om MEG, ikke barna mine.

Jeg klarer jobben min helt fint jeg. Har ikke en eneste fraværsdag. Jeg løfter fint, og alt går helt greit.

Det er ikke en menneskerett å få barn, nei. Men når jeg kan få to friske, velfungerende barn og gi de et godt liv, hvorfor skal jeg ikke det da? Når de kan bo i et hus, få mat på bordet, rene klær, masse kjærlighet og en familie som elsker de, hvorfor skal de ikke det?

HVORFOR er jeg en dårlig mamma, fordi jeg har leddgikt? Er det omsorgssvikt å ha en kronisk sykdom??

Har du slettet innlegget ditt? Heldigvis hadde noen sitert hele inlegget!!!

Du skriver i et av svarene at dette var situasjonen for noen få mnd siden, samtidig som du skriver i hovedinnlegget ditt at du ikke har en eneste fraværsdag?

Nå syns jeg det begynner å bli veldig vanskelig å skille sannhet og løgn i dette sammensuriet av en historie.

Skrevet

Har du slettet innlegget ditt? Heldigvis hadde noen sitert hele inlegget!!!

Du skriver i et av svarene at dette var situasjonen for noen få mnd siden, samtidig som du skriver i hovedinnlegget ditt at du ikke har en eneste fraværsdag?

Nå syns jeg det begynner å bli veldig vanskelig å skille sannhet og løgn i dette sammensuriet av en historie.

Skrevet

Auda, ble du tatt i løgn nå siden du slettet hovedinnlegget ditt

Anonymous poster hash: 51d1d...a00
Skrevet

Enig. Merkelig både det innlegget du skrev da, og det nye her i dag (som du nå har slettet?).

Anonymous poster hash: 365ed...c56

Skrevet

Du skriver at du må hvile til ca kl 12-13 hver dag for å fungere. Men så er du altså i full jobb og har ikke en eneste fraværsdag? Da er jo hele innlegget ditt bare merkelig.Anonymous poster hash: 12f9c...01e

Men du skriver i hovedinnlegget at du jobber, men i bloggen står det at du går på aap. Og det skrev du for bare noen dager siden. Så man blir jo betenkt. Jeg vet ikke hva som er sant, men jeg betviler ikke din evne til å være god mor. Jeg vil tro innleggene er skrevet i sinne og frustrasjon over det nye statsbudsjettet.

Men man trenger jo ikke å lyve så det renner heller.

Skrevet

Du skriver at du må hvile til ca kl 12-13 hver dag for å fungere. Men så er du altså i full jobb og har ikke en eneste fraværsdag? Da er jo hele innlegget ditt bare merkelig.Anonymous poster hash: 12f9c...01e

Men du skriver i hovedinnlegget at du jobber, men i bloggen står det at du går på aap. Og det skrev du for bare noen dager siden. Så man blir jo betenkt. Jeg vet ikke hva som er sant, men jeg betviler ikke din evne til å være god mor. Jeg vil tro innleggene er skrevet i sinne og frustrasjon over det nye statsbudsjettet.

Men man trenger jo ikke å lyve så det renner heller.

Ha ha - joda man kan juge så det renner som bare det 😜 men det er lurt å lyve såpass vel gjennomtenkt at det ikke avsløres så til de grader.

Pinlig pinlig pinlig!!!

Skrevet

jeg blir helt dårlig av dere "pekefinger folk" her som starter med en gang noen har gjort en liten tabbe/sitert seg selv litt feil osv.... med en gang det skjer er dere ute og peker og ler. fysj skamme seg burde dere!! trodde det var VOKSNE mennesker her inne! leste et innlegg lengre ned på siden om en mamma som har en situasjon med datteren der det er mobbing blandt 11 åringer! dette er da virkelig ikke noe bedre!

Anonymous poster hash: 6dbed...f9f
Skrevet

jeg blir helt dårlig av dere "pekefinger folk" her som starter med en gang noen har gjort en liten tabbe/sitert seg selv litt feil osv.... med en gang det skjer er dere ute og peker og ler. fysj skamme seg burde dere!! trodde det var VOKSNE mennesker her inne! leste et innlegg lengre ned på siden om en mamma som har en situasjon med datteren der det er mobbing blandt 11 åringer! dette er da virkelig ikke noe bedre!

HI har skrevet et politisk innlegg med kritikk av regjeringen og dets endringer av økonomisk støtte til uføre som er sitert i aviser so m sannhet. Så viser det seg at det hele er løgn og fanteri.

da må man faktisk tåke kritikk!! Hi er ikke er barn, og lager ikke et uskyldig innlegg med ønskeliste til babyen, men lager et skrøneinnlegg som tilsynelatende setter hele den norske velfeedsstaten i et dårlig lys, og ødelegger for de som faktisk sliter økonomidk blandt uføre!!!!

Skrevet

HI har skrevet et politisk innlegg med kritikk av regjeringen og dets endringer av økonomisk støtte til uføre som er sitert i aviser so m sannhet. Så viser det seg at det hele er løgn og fanteri.

da må man faktisk tåke kritikk!! Hi er ikke er barn, og lager ikke et uskyldig innlegg med ønskeliste til babyen, men lager et skrøneinnlegg som tilsynelatende setter hele den norske velfeedsstaten i et dårlig lys, og ødelegger for de som faktisk sliter økonomidk blandt uføre!!!!

jeg sa ikke at jeg ikke syns det var dårlig gjort å skrive det hun gjorde på bloggen for så å skrive noe annet her. jeg sa at det er enkelte her inne som er sabla rask ute med pekefingen sin og ler/håner og virkelig trykker ned andre mennesker her inne. er da vitterlig ikke nødvendig å synke ned på et barneskole nivå og mobbe som en liten drittunge når man kan svare saklig som den voksne man burde være her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...