Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 http://mammasom16.blogg.no/1414277444_wish_list.html Noe skal de kjøpe selv, men resten må de ønske seg... Litt av en standard. Skjønner at de må ha en helt annen økonomi enn jeg hadde da jeg var 16 Anonymous poster hash: 6c176...251
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Nå må dere slutte å henge ut bloggere! Anonymous poster hash: 6dda6...a2d
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 fødselspengene fra nav går til sølvrangle fra ralph lauren... Anonymous poster hash: 56ba4...557
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 De har kanskje pengesterke foreldre? Tror nok ungdommen har et litt annet syn på økonomi enn oss med noen år på baken. De innser nok at alt koster penger etterhvert Anonymous poster hash: 13981...004
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Ærlig talt! Har dere lest den første delen av bloggen? Det hun skriver før hun begynner å snakke om ønskelisten? Hva er vitsen med å være ekkel med en ung jente på denne måten? Hun er ganske tydelig på at hun ikke ønsker denne oppmerksomheten. Ja, jeg vet at hun stikker nesa frem når hun skriver en blogg, men dette er en 16 år gammel jente. Dette er et barn, som dere henger ut på et åpent nettforum til tross for at hun ikke ønsker det. Hadde dere synes det var greit om noen linket til og latterliggjorde bloggen til deres 16 åring? Ikke det nei? Kanskje dere da skal slutte å mobbe denne jenta? Når det gjelder ønskene, så er det for mange en stor forskjell på en ønskeliste og en innkjøpsliste. Jeg ønsket meg en splitter ny mercedes, men siden økonomien ikke tillater det er jeg ganske fornøyd med den brukte toyotaen min... La nå jenta få lov å drømme og ønske seg ting! Anonymous poster hash: ad976...035
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Men jeg er temmelig sikker på at hun har reklamert for denne bloggen sin her inne mange ganger bare i løpet av de siste ukene, eller er det en annen med nesten samme bloggnavn? Anonymous poster hash: 4263b...939
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 Du er ganske uspiselig som henger ut et barn på nett hi Anonymous poster hash: 46e19...71e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #8 Skrevet 26. oktober 2014 Mye mulig det var denne jenta som tidligere spurte her inne om hun burda ha gravid blogg. Hun fikk da til svar at det ikke var lurt da nettopp ting som dette kunne skje og at hun var meget ung. Men men Anonymous poster hash: 247a5...842
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #9 Skrevet 26. oktober 2014 Du er ganske uspiselig som henger ut et barn på nett hi Anonymous poster hash: 46e19...71e Et barn som venter barn. Bare trist og tragisk. Anonymous poster hash: 8aefd...37a
FrkKværner Skrevet 26. oktober 2014 #10 Skrevet 26. oktober 2014 Forstår virkelig ikke behovet deres for å rakke ned på andre.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #11 Skrevet 26. oktober 2014 Mye mulig det var denne jenta som tidligere spurte her inne om hun burda ha gravid blogg. Hun fikk da til svar at det ikke var lurt da nettopp ting som dette kunne skje og at hun var meget ung. Men men Anonymous poster hash: 247a5...842 Det håper jeg ikke... Vi var mange som frarådet henne dette, så jeg håper hun som spurte her inne hørte etter. Men hun spurte vel strengt tatt ikke om hun burde lage blogg, bare om vi ville lese den.... Anonymous poster hash: 73fd4...a25
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. oktober 2014 #12 Skrevet 26. oktober 2014 fødselspengene fra nav går til sølvrangle fra ralph lauren... Anonymous poster hash: 56ba4...557 Unnskyld meg, men det er den beste kommentaren jeg har lest på aldri så lenge😂😂😂😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #13 Skrevet 26. oktober 2014 Men har du faktisk lest bloggen hennes? Må si at hun virker smart og ganske reflektert til å være bare 16 år. Mye smartere enn mange av de rosa bloggene der ute. Og hun er bare 16 år, hvilken glede har du av å sitte å rakke ned på bloggen hennes. Og hva spiller det for noen rolle hva hun ønsker seg til babyen. Ønsker meg mye forskjellig jeg og. Anonymous poster hash: 47b31...238
Subwoofer Skrevet 26. oktober 2014 #14 Skrevet 26. oktober 2014 Ønskelister har da ingenting med økonomi å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #15 Skrevet 26. oktober 2014 Er så fint og se at andre får det så bedre med seg selv av og rakke ned på en 16 åring.... Anonymous poster hash: 19395...3ab
n74 Skrevet 26. oktober 2014 #16 Skrevet 26. oktober 2014 Smart, reflektert, reklamert for blogg - ingen av delene er ok argumenter for å henge ut noen uansett alder, men spesielt ikke ei jente på 16 år.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #17 Skrevet 27. oktober 2014 Tipper at HI er bloggeier Anonymous poster hash: 13426...73f
Sint naken biltyv Skrevet 27. oktober 2014 #18 Skrevet 27. oktober 2014 For et udregelig menneske du er HI, henge ut andre på nett slik sier mye om deg! Syns hun på bloggen virker moden, oppegående og smart. Skriver godt gjør hun også. Den bloggen skal jeg begynne å lese😊
sug lut Skrevet 27. oktober 2014 #19 Skrevet 27. oktober 2014 Ærlig talt! Har dere lest den første delen av bloggen? Det hun skriver før hun begynner å snakke om ønskelisten? Hva er vitsen med å være ekkel med en ung jente på denne måten? Hun er ganske tydelig på at hun ikke ønsker denne oppmerksomheten. Ja, jeg vet at hun stikker nesa frem når hun skriver en blogg, men dette er en 16 år gammel jente. Dette er et barn, som dere henger ut på et åpent nettforum til tross for at hun ikke ønsker det. Hadde dere synes det var greit om noen linket til og latterliggjorde bloggen til deres 16 åring? Ikke det nei? Kanskje dere da skal slutte å mobbe denne jenta? Anonymous poster hash: ad976...035 Nå har jeg ikke lest bloggen, men spørsmålet ditt faller på sin egen urimelighet. Jeg har da ikke oppdratt idioter, så mine barns ungdomssynder er ikke lagt ut på nett for allverdens øyne. Men enda viktigere: jeg har ikke oppdratt unger som ikke ser sammenheng mellom egne handlinger og eventuelle konsekvenser av dem.
Apex Skrevet 27. oktober 2014 #20 Skrevet 27. oktober 2014 Gidder ikke engang å logge meg ut for å kommentere idiotien her - og unnskyld meg - det er faktisk ikke jenta på 16 som jeg reagerer mest på!! En ting er livssituasjonen de står i, hun har definitivt ikke valgt den enkleste løsninga og selv om det er fint å være ung og sprek mor er det ikke enkelt på andre områder, og vil det ikke bli fremover heller.. En ting er bedrevitende kjerringer som bruker tid på å anonymt rakke ned på andre, dem blir hun forhåpentligvis bare bedre og bedre til å sortere under "trash" etter hvert som hun modnes videre og blir hardhudet av livserfaring... for det vil hun bli.. Noe annet er fremtidsaspektet hvor hun i tillegg til å møte kravene som alle unge møter på, med ansvaret for en liten familie i tillegg. Hun vil bli god på prioriteringer i tiden fremover. Ei ØNSKELISTE er nettopp bare det - liste over ønsker - enkelt og greit. Ikke alt trenger å kjøpes inn, noe kan man finne lignende av i samme stil men rimeligere.. Og kanskje jenta er heldig og får noe tilsendt i posten fra forhandler som har noe liggende av det hun har reklamert for på forhånd?! Smart trekk, egentlig! Hadde vært mye artigere å "hjelpe" noen som trenger det om jeg som forhandler skulle velge mellom ei "gammel" fotball- eller komikerfrue som er så etablert at slike luksusprodukter har en midler til å kjøpe selv eller en 16-åring.. Jaja, dere får ha en ålreit dag rundt om kring - enten den nå blir brukt på å mobbe småjenter eller til å fortsette å pusse på den skinnhellige fasaden deres. Sender en tanke og et smil til dere andre voksne her som har tatt jentungen til forsvar.
Gjest elisa bt Skrevet 27. oktober 2014 #21 Skrevet 27. oktober 2014 Ærlig talt! Har dere lest den første delen av bloggen? Det hun skriver før hun begynner å snakke om ønskelisten? Hva er vitsen med å være ekkel med en ung jente på denne måten? Hun er ganske tydelig på at hun ikke ønsker denne oppmerksomheten. Ja, jeg vet at hun stikker nesa frem når hun skriver en blogg, men dette er en 16 år gammel jente. Dette er et barn, som dere henger ut på et åpent nettforum til tross for at hun ikke ønsker det. Hadde dere synes det var greit om noen linket til og latterliggjorde bloggen til deres 16 åring? Ikke det nei? Kanskje dere da skal slutte å mobbe denne jenta? Anonymous poster hash: ad976...035 Nå har jeg ikke lest bloggen, men spørsmålet ditt faller på sin egen urimelighet. Jeg har da ikke oppdratt idioter, så mine barns ungdomssynder er ikke lagt ut på nett for allverdens øyne. Men enda viktigere: jeg har ikke oppdratt unger som ikke ser sammenheng mellom egne handlinger og eventuelle konsekvenser av dem. Ja,ja, så skriver ikke 16 åringen din blogg. Flott for deg. Jeg regner faktisk ikke med at alle som angriper bloggeren har 16 åringer som skriver blogg. Grunnen til at jeg stilte det spørsmålet, var at jeg ville at de som angriper skulle prøve å se saken fra en annen side. Det kan være lettere å oppfatte hvordan egen oppførsel påvirker andre, hvis man tenker seg noen man er glad i inn i rollen til den som blir påvirket av handlingen. Jeg kan stille spørsmålet på en annen måte: Ville du likt det om noen hadde mobbet ditt barn på et offentlig nettforum, uavhengig av hva barnet hadde gjort først? Jeg skjønner ikke hvordan du kan bruke det faktum at dine unger ikke skriver blogg, og at de ser sammenhenger mellom handlinger og konsekvenser, som et indirekte argument for at det er greit at voksne damer mobber en 16 åring på nett. I min verden er det ikke greit å mobbe noen, uavhengig av hvor smarte og gjennomtenkte valgene de tar er. Var forøvrig ikke meningen å være anonym i det første svaret, la ikke merke til at det var tikket av i boksen.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #22 Skrevet 27. oktober 2014 Ønskeliste er nettopp det det er: EN ØNSKELISTE! Utrolig at voksne damer kan holde på sånn som dette. Anonymous poster hash: 54533...876
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #23 Skrevet 27. oktober 2014 Herregud HI. Hun ØNSKER seg det? Har du aldri ønsket deg ting du aldri vil få råd til? Håper jeg aldri mister evnen til å drømme og ønske meg ting. Og en ting til, du burde skamme deg som henger ut en ung jente på den måten. Hun virker veldig mye mer fornuftig enn deg. Anonymous poster hash: 4b183...2a4
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #24 Skrevet 20. november 2014 Motbydelig av deg HI.. Jenta virker mye mer oppegående enn hva du gjør. Anonymous poster hash: 1fac3...a0a
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #25 Skrevet 20. november 2014 Har rapportert deg hi, da jeg ikke synes noe om at voksne folk mobber barn på nett Anonymous poster hash: aea76...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå