Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Hva kan man egentlig jobbe med som sykepleier? Utenom det vanlige sykehus, sykehjem og hjemmesykepleie? Og hva driver en til å ville være sykepleier? Det er i hvert fall ikke lønna slik jeg forstår det... Anonymous poster hash: e41f6...464
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Det er mange områder man kan jobbe som sykepleier bla nnenfor barnevernet, bedriftshelsetjeneste, private legekontor, bofelleskap, forsikring, ja ganske mye egentlig! Jeg visste underveis i utdannelsen, at jeg aldri kom til å praktisere som sykepleier i turnusarbeid,men jeg tok ferdig utdannelsen nettopp pga alle områdene man kan jobbe innenfor, ikke minst hvis man tar litt ekstra videreutdanning i tillegg Anonymous poster hash: 00887...751
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Krisesenter, legevakt, overgrepsmottak, nav. Anonymous poster hash: a385e...209
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Hva slags videreutdanning må man ta for å unngå turnusarbeid? Eller holder det med erfaring en viss periode først? Syntes det hørtes spennende ut med barnevern og forsikring, to yrker jeg absolutt ikke forbinder med sykepleierutdanning! hi. Anonymous poster hash: e41f6...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå