Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Her er kriteriene: Det må være svinghjul foran. Den må være god og lun slik at den kan brukes på vinteren. God å trille på grusveier. Noen som har en å anbefale? Har brukt en stokkevogn i sommer men ser ikke for meg den som lun og god i vinter. Anonymous poster hash: ef3f6...bd9
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Og den må ha vendbar sittedel da jeg gjerne vil ha barnet mot meg! Hi Anonymous poster hash: ef3f6...bd9
Appelsinpiken Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Emmljunga super nitro? Eller Edge med duo s air understell?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Baby jogger city elite Anonymous poster hash: 12ae5...ac4
Bustetroll Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har både nitro og brio smile. Brio har ekstremt kort liggedel, min på 78 cm har føttene i kanten, og den er ikke særlig lun heller. Men elsker vogna fordet! Det er heller ikke skikkelig plass til vognpose osv på vinteren.. Så brio smile/go/spin er ikke gode vintervogner.. Nitro... Jeg syns den var grusom. Emmaljungavognene er så ekstremt lave, og jenta mi får jo omtrent kalesjen i hodet når den er oppslått...I tillegg stopper hele vogna bare man kjører over en 2 cm dump, så kan ikke se for meg at den er god på grus eller vinterføre.. Leste så mye positivt om den og ble DRITSKUFFA. Nå står den bare i bhg som sovevogn, fordi brioen er for liten til å brukes som sovevogn
Appelsinpiken Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har både nitro og brio smile. Brio har ekstremt kort liggedel, min på 78 cm har føttene i kanten, og den er ikke særlig lun heller. Men elsker vogna fordet! Det er heller ikke skikkelig plass til vognpose osv på vinteren.. Så brio smile/go/spin er ikke gode vintervogner.. Nitro... Jeg syns den var grusom. Emmaljungavognene er så ekstremt lave, og jenta mi får jo omtrent kalesjen i hodet når den er oppslått...I tillegg stopper hele vogna bare man kjører over en 2 cm dump, så kan ikke se for meg at den er god på grus eller vinterføre.. Leste så mye positivt om den og ble DRITSKUFFA. Nå står den bare i bhg som sovevogn, fordi brioen er for liten til å brukes som sovevogn Men er det super nitro du har? Stor forskjell på nitro og super nitro. Og super nitro får man også med lufthjul nå. Jeg har en jente på 2,5 år og hun har god plass.
Bustetroll Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har både nitro og brio smile. Brio har ekstremt kort liggedel, min på 78 cm har føttene i kanten, og den er ikke særlig lun heller. Men elsker vogna fordet! Det er heller ikke skikkelig plass til vognpose osv på vinteren.. Så brio smile/go/spin er ikke gode vintervogner.. Nitro... Jeg syns den var grusom. Emmaljungavognene er så ekstremt lave, og jenta mi får jo omtrent kalesjen i hodet når den er oppslått...I tillegg stopper hele vogna bare man kjører over en 2 cm dump, så kan ikke se for meg at den er god på grus eller vinterføre.. Leste så mye positivt om den og ble DRITSKUFFA. Nå står den bare i bhg som sovevogn, fordi brioen er for liten til å brukes som sovevogn Men er det super nitro du har? Stor forskjell på nitro og super nitro. Og super nitro får man også med lufthjul nå. Jeg har en jente på 2,5 år og hun har god plass. Nitro, ikke super. I nitroen er det god soveplass, men kalesjen får hun fortsatt i hodet når hun sitter Også stopper vogna opp ved den minste lille kant.. Men, den fungerer som sovevogn
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #9 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har både nitro og brio smile. Brio har ekstremt kort liggedel, min på 78 cm har føttene i kanten, og den er ikke særlig lun heller. Men elsker vogna fordet! Det er heller ikke skikkelig plass til vognpose osv på vinteren.. Så brio smile/go/spin er ikke gode vintervogner.. Nitro... Jeg syns den var grusom. Emmaljungavognene er så ekstremt lave, og jenta mi får jo omtrent kalesjen i hodet når den er oppslått...I tillegg stopper hele vogna bare man kjører over en 2 cm dump, så kan ikke se for meg at den er god på grus eller vinterføre.. Leste så mye positivt om den og ble DRITSKUFFA. Nå står den bare i bhg som sovevogn, fordi brioen er for liten til å brukes som sovevogn Men er det super nitro du har? Stor forskjell på nitro og super nitro. Og super nitro får man også med lufthjul nå. Jeg har en jente på 2,5 år og hun har god plass. Vet du hva super nitro koster, sånn ca? Er du fornøyd med den? Anonymous poster hash: ef3f6...bd9
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #10 Skrevet 27. oktober 2014 Baby jogger city elite Anonymous poster hash: 12ae5...ac4 Super vogn, men denne kan ikke vende sittedelen mot deg. Anonymous poster hash: a457c...142
Appelsinpiken Skrevet 27. oktober 2014 #11 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har både nitro og brio smile. Brio har ekstremt kort liggedel, min på 78 cm har føttene i kanten, og den er ikke særlig lun heller. Men elsker vogna fordet! Det er heller ikke skikkelig plass til vognpose osv på vinteren.. Så brio smile/go/spin er ikke gode vintervogner.. Nitro... Jeg syns den var grusom. Emmaljungavognene er så ekstremt lave, og jenta mi får jo omtrent kalesjen i hodet når den er oppslått...I tillegg stopper hele vogna bare man kjører over en 2 cm dump, så kan ikke se for meg at den er god på grus eller vinterføre.. Leste så mye positivt om den og ble DRITSKUFFA. Nå står den bare i bhg som sovevogn, fordi brioen er for liten til å brukes som sovevogn Men er det super nitro du har? Stor forskjell på nitro og super nitro. Og super nitro får man også med lufthjul nå. Jeg har en jente på 2,5 år og hun har god plass. Vet du hva super nitro koster, sånn ca? Er du fornøyd med den? Anonymous poster hash: ef3f6...bd9 Min feil. Får den visst ikke med lufthjul. Er samme sittedelen som jeg har på edgevogna mi. En mulighet er å kjøpe super viking air understellet, og så bare en sittedel på finn.no. Jeg skal gjøre det.Jeg har tvillingvogn med svingbare lufthjul foran, o den kommer seg frem overalt. Jar prøvekjørt super vikin air i butikk, og jeg likte den kjempegodt. Men er ikke så fan av sittedelen til super viking.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #12 Skrevet 27. oktober 2014 Brio go er lang, 105 cm sportsdel. du kan ha den begge veier, den har suveren demping, den er lett, tar liten plass sammenslått. Du får den både med og uten lufthjul Anonymous poster hash: d89e4...35c
Bustetroll Skrevet 27. oktober 2014 #13 Skrevet 27. oktober 2014 Brio go er lang, 105 cm sportsdel. du kan ha den begge veier, den har suveren demping, den er lett, tar liten plass sammenslått. Du får den både med og uten lufthjul Anonymous poster hash: d89e4...35c Ååå jeg trodde de var like lange jeg... Pokker heller !
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #14 Skrevet 27. oktober 2014 Begrensende når du må ha sittedel vendt mot deg. Babyjogger City Elite, TFK Joggster Twist og Mountain Buggy Urban Jungle anbefaler jeg deg, selv om sittedelen er vendt fra deg. Anonymous poster hash: b74db...b51
Appelsinpiken Skrevet 27. oktober 2014 #15 Skrevet 27. oktober 2014 Babyjogger city versa kanskje? Den har vendbart sete
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #16 Skrevet 27. oktober 2014 Bugaboo Buffalo. Anonymous poster hash: 2d786...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå