Edelweis Skrevet 26. oktober 2014 #26 Skrevet 26. oktober 2014 Vi kranglet om at en kompis av oss ligger øverst på lista mi på snapchat.
Mandala Skrevet 26. oktober 2014 #27 Skrevet 26. oktober 2014 Vi har ikke kranglet enda i løpet av disse to årene. Jeg lurer stadig på hva første krangelen kommer til å handle om, venter i spenning
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #28 Skrevet 27. oktober 2014 Vi krangler så godt som aldri, men i går hevet vi faktisk stemmen begge to. Vi var uenige om Barnehagen til Nurket. Jeg synes at den er for dårlig og svarer ikke til mine forventninger - Kjæresten, som ikke hadde noen forventninger, synes det er helt OK barnepass. Gikk heldigvis fort over, da. Du virker fullstendig enspora når det kommer til den barnehagen! Bytt barnehage da for h*** om alt er så grusomt der. Utrolig glad for at jeg ikke jobber i den barnehagen. Anonymous poster hash: bf960...7c6 Husk at barnehagen tar vare på det kjæreste vi har - er man ikke tilfreds (om det kommer av høye krav eller annet), så er det klart man tenker mye på det. Det er ikke alltid "barebare" å bytte barnehage, særlig midt i året. Anonymous poster hash: 88109...a86
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #29 Skrevet 27. oktober 2014 Det var faktisk oppvask. Han bitchet på morgenen om at det stod igjen oppvask fra i går (som HAN glemte på benken) og kjeftet og smelte. Jeg var på veg til jobb ut døra, så valgte å ta det inn i det ene øret og ut det andre, klistre på smilet, sette meg i bilen og kjøre. Så fikk han sitte der med sitt dårlige humør alene P.S. Det er jeg som jobber mens han er hjemmeværende, så at det står oppvask på benken etter ham skal egentlig ikke adresseres til meg... Anonymous poster hash: c9956...de3
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #30 Skrevet 27. oktober 2014 Det er så mange år siden vi kranglet at det for lengst er glemt. Men vi er jo uenige iblant da, selv om det ikke blir krangel ut av det. Nå sist var det barnas skjerm-tid vi var uenige om. Mannen er veldig streng på dette, nesten litt oppsatt av det at barna ikke skal spille for mye. Nå forrige uke var 10-åringen med en kompis hjem etter skolen og mannen synes det er feil at de da var 3 kompiser som spilte Fifa på storskjerm der hjemme helt til de skulle hjem til middag mens jeg synes det er helt greit når det er pissregn og nærmest kuling ute. Anonymous poster hash: 289ad...1ac
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #31 Skrevet 27. oktober 2014 At jeg føler at han ikke ser eller støtter meg, mens han krever og får mye backing, mental støtte og frihet. Jeg synes det er veldig urettferdig og han mener at han ser, backer og støtter meg og rikker ikke derifra. Dette er ikke en høylytt skrikende krangel, men en stille, forsiktig og veldig vond krangel. Anonymous poster hash: 13111...dd5
Katteskinnet Skrevet 27. oktober 2014 #32 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg vekket han i helgen etter åtte timer søvn. Mannen trengte ti, må vite!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #33 Skrevet 27. oktober 2014 pris på barnevogn. jeg syntes 5000 sek for en helt ny silver cross var en fin pris siden vi var i sverige uansett men han mente det var KJEMPE dyrt. (vogna koster vell 8-9000 norske) endte med at vi ikke kjøpte noe, kjørte hjem i stillhet. når vi kom hjem skjøndte han heldigvis at han hadde overreagert "litt" så vi skal dra å kikke igjen en dag snart. satser på at det går bedre nese gang. Anonymous poster hash: da46d...5a2
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #34 Skrevet 27. oktober 2014 Han mener jeg bruker for mye penger. Noe JEG ikke gjør. Anonymous poster hash: 9e941...33c
meg-og-mine Skrevet 27. oktober 2014 #35 Skrevet 27. oktober 2014 Middagen av alle ting. Hva vi skal ha til middag, det er den store diskusjonen hver dag så si. Den berømte søppelposen som alle her hjemme tror har føtter å går ut av seg selv og opp i søppeldunken. Ellers så samkjører vi utrolig bra. Husarbeidet er helt perfekt fordelt i mine øyne og han er ikke den som er mest vanskelig å be heller. Vi fordeler det at om han henger opp og legger sammen klær er det jeg som må støvsuge, 1 oppgave for hver.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #36 Skrevet 27. oktober 2014 Vi kranglet om det vi alltid krangler om. Barneoppdragelse. Vi har mine og dine barn. Alle barna bor hos oss 100%. Min mann er alltid mye strengere med mine enn med sine. Han ser det ikke selv og blir sint hver gang jeg påpeker det. Noe som skjer minst en gang i uka. Det er sårt og fortvilende. Vet ikke hvordan jeg skal klare å løse dette. Eller om det i det hele tatt er mulig... Det er vondt som mor å se sine barn bli urettferdig behandlet. Anonymous poster hash: 38e51...e87 Hvorfor godtar du det? Anonymous poster hash: 27053...44e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #37 Skrevet 27. oktober 2014 Om ungen skulle eller ikke skulle få holde en agurk i matbutikken... Anonymous poster hash: bc059...56b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #38 Skrevet 27. oktober 2014 At han ikke er nok hjemme, og er nærmest besatt av fotball. Anonymous poster hash: 716bc...2e6
monson Skrevet 27. oktober 2014 #39 Skrevet 27. oktober 2014 Tja, vi "kranglet" om utgifter for en uke siden. .. Og i går så begynte jeg å girne fordi at han klaget på vaskekosten hahah (jeg er høygravid)
Ladybird2014 Skrevet 27. oktober 2014 #40 Skrevet 27. oktober 2014 Når jeg leser her føler jeg meg kranglete og unormal.....
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. oktober 2014 #41 Skrevet 27. oktober 2014 Vi kranglet om at valpen kanskje må til dyrlegen. Usikker på hvorfor vi kranglet/diskuterte høylytt for vi var jo enige om at den måtte det om den fortsetter med dårlig mage Haha
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #42 Skrevet 27. oktober 2014 Vi må være inne i en knallbra periode for jeg kan faktisk ikke huske hva vi kranglet om sist eller når det var. Vi er ikke noe perfekt par, enkelte perioder krangler vi hver eneste dag! Vi kan fint diskutere heftig uten at det er krangling og at noen av oss blir sur eller fornærmet. Anonymous poster hash: da218...19f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #43 Skrevet 27. oktober 2014 Kan ikke huske sist vi kranglet. Heldigvis Anonymous poster hash: fce53...bb2
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #44 Skrevet 27. oktober 2014 Krangelen begynte med at jeg påstod han ikke ville dra på fest med mine venner. Deretter balla det på seg. Han gikk en lang tur og kom tilbake med masse kritikk på hvor rar jeg har vært siste ukene, hjelper lite til i huset osv. Kvelden endte opp med at jeg gråt litti sengen og kritiserte han for å ikke gi meg nok nærhet. Lå iskje i fem minutter før han sovnet... Anonymous poster hash: 4ee7b...289 Gravid? Anonymous poster hash: 9eccf...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå