Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Noen ganger tenker jeg på at jeg burde møtt broren til kjæresten min først. Er så mange ting. Kjæresten min er fantastisk på mange måter. Uunnværlig i livet mitt, men broren hans har så mange sider kjæresten min mangler. De er rake motsetninger og kommer egentlig ikke så godt overens. Men broren mangler kanskje de kvalitetene kjæresten min har. Kvaliteter jeg også trenger i en mann. Ikke det at det er aktuelt å "bytte". Men jeg tenker på det. Vi har en så veldig god tone, også. Snakker så godt sammen... Ligger liksom alltid i bakhodet mitt:( Anonymous poster hash: 5abc9...ebf
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Dette må du bare prøve å glemme. Du blir aldri lykkelig på denne måten. OG det hadde bare blitt problemer om du og svogeren din hadde innledet et forhold. Fokuser på alt det positive med mannen din og evt alt det negative ved svogeren din. Unngå han heller enn å koseprate med han. På den måten gir du hvert fall ikke næring til umulige følelser. Anonymous poster hash: e02f7...67d
Gemini77 Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Virker ikke som du valgte feil bror men feil person. Man bør vel finne alle kvalitetene man ønsker i en og samme mann..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Nei å bytte over til broren hans hadde kanskje ikke tatt seg ut nei,haha Anonymous poster hash: 06a3a...26c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg tror du forveksler vennskap og kjærlighet. Vennskap er så dyrebart - ikke så ulikt kjærligheten, men likevel annerledes. Mange har tendenser til å forveksle disse to - noe som er galt i mange tilfeller. Kjæresten kan være en bestevenn, men en kjæreste skal vel også ha denne egenskapen. En bestevenn derimot, den mangler det en kjæreste er. Et godt vennskap kan føles som kjærlighet - du ser kvaliteter i vennen som du kan tenke deg i en partner - men det betyr ikke at noe annet enn vennskap er lagt an for dere. Et godt kjæresteforhold inneholder mer enn vennskap - forelskelse, og etter forelskelse; en slags ettervirkning som er det å elske/være annerledes glad i enn alle andre. Man vil alltid finne kvaliteter i mange mennesker som man kan tenke seg i en partner, men det betyr ikke at en forelskelse vil oppstå. Et godt samliv er avhengig av gjensidig forståelse og ømhet; kjærlighet; forelskelse/å elske. Et godt vennskap er like dyrebart som et godt kjæresteforhold, men det er to forskjellige ting. Jeg kan ikke svare på hva du føler om den ene eller andre her, men jeg tenker du forveksler vennskap og kjærlighet - rett og slett fordi du ser kvaliteter i denne broren du kan tenke deg i en partner. Noe som er normalt. Ikke dermed gitt at dere ville passet sammen som noe annet enn venner. Anonymous poster hash: bc513...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå