Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Første gangen min nå etter sommeren. Tok 23 minutter og er spent på om jeg tålte så mye, vil jo vise seg først om noen timer. Har tålt såpass mange ganger altså, men var da et mer grunnlag enn nå. Hvor mye tåler du? Anonymous poster hash: c73f1...acd
<3 2G <3 Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 6 min... Kan ikke ta så lenge som deg uten å bli brent. Selv med godt grunnlag så kan jeg ikke lengre enn max 15 min.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 0. Anonymous poster hash: 0d881...710
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Så ille vil jeg virkelig ikke huden min....så 0 min er svaret. Anonymous poster hash: 3fa0f...11c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 0 Finnes det folk som gjør sånt fortsatt altså? Why?? Anonymous poster hash: 9f32a...c76
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 20 minutter en gang i uken som regel. Gjør det pga eksem og solarium gjør at utbruddene minsker. Anonymous poster hash: 56b4b...6e1
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #8 Skrevet 26. oktober 2014 Det har jeg ikke gjort siden jeg var ung og dum, knapt engang da. Anonymous poster hash: 73ef0...68f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #9 Skrevet 26. oktober 2014 25 eller 30 min. Tåler nok mer, men tenker det holder Anonymous poster hash: 99db3...e17
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #10 Skrevet 26. oktober 2014 Dere som tar solarium. Er dere i alderen 20-30 år? Anonymous poster hash: 3fa0f...11c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #11 Skrevet 26. oktober 2014 Dere som tar solarium. Er dere i alderen 20-30 år? Anonymous poster hash: 3fa0f...11c Jepp, 27. Men tar det kanskje 2 ganger i året Anonymous poster hash: 99db3...e17
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #12 Skrevet 26. oktober 2014 Men i alle dager, er da vanlig å ta sol vel! Jeg en runde ca to ganger i året. Føler meg fin med litt farge. Er straks 40 år, til deg som spør etter alder. Men takk til dere som har svart uansett :-) Ser ut som jeg tålte 23 minutt i dag, ingen tegn til å bli brent. HI Anonymous poster hash: c73f1...acd
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #13 Skrevet 26. oktober 2014 Men i alle dager, er da vanlig å ta sol vel! Jeg en runde ca to ganger i året. Føler meg fin med litt farge. Er straks 40 år, til deg som spør etter alder. Men takk til dere som har svart uansett :-) Ser ut som jeg tålte 23 minutt i dag, ingen tegn til å bli brent. HI Anonymous poster hash: c73f1...acd Nei, det er jammen ikke vanlig å ta solarium lenger slik det var på tidlig 90 tallet hvor det var solarium på hvert gatehjørne og i alle svømmehaller. Alle tok "sol". Men fortsett du hvis du tror det er så bra for huden... Anonymous poster hash: 3fa0f...11c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #14 Skrevet 27. oktober 2014 Men i alle dager, er da vanlig å ta sol vel! Jeg en runde ca to ganger i året. Føler meg fin med litt farge. Er straks 40 år, til deg som spør etter alder. Men takk til dere som har svart uansett :-) Ser ut som jeg tålte 23 minutt i dag, ingen tegn til å bli brent. HI Anonymous poster hash: c73f1...acd Nei, det er jammen ikke vanlig å ta solarium lenger slik det var på tidlig 90 tallet hvor det var solarium på hvert gatehjørne og i alle svømmehaller. Alle tok "sol". Men fortsett du hvis du tror det er så bra for huden... Anonymous poster hash: 3fa0f...11c Nei, det er faktisk ikke vanlig å sole seg i solarium lenger. Alle oppegående mennesker har forstått faren ved dette og holder seg unna. Har litt for dårlig erfaring med hudkreft, så jeg er heller blek. Sjekk denne også så du passer på å sjekke deg jevnlig: Anonymous poster hash: e96c4...a85
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #15 Skrevet 27. oktober 2014 35 min. Anonymous poster hash: 85b91...ab4
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #16 Skrevet 27. oktober 2014 En av de første dagene jeg var på jobben min var jeg ute med en av de andre på opplæringsvakt. Vi gikk og småpratet gjennom dagen, på vei mellom pasientene i hjemmesykepleien. Hun forteller at hun har ei jente som er ett år eldre enn min yngste. Hæ?? tenker jeg. Hun må da være minst 60??? Men neida. Hun var 40, hun som jeg. Hun har bare tatt så mye sol at huden hennes var helt rosin. Full av rynker. Og nei, det ser man ikke i 20-årene, eller i 30-årene for den sakens skyld. men i 40-årene, da kan du ikke gjemme dem lenger. Anonymous poster hash: 09dbb...913
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #17 Skrevet 28. januar 2015 Trodde virkelig at folk nå hadde begynt å forstå at man ikke skal bruke solarium?? Anonymous poster hash: e96c4...a85
Gemini77 Skrevet 28. januar 2015 #18 Skrevet 28. januar 2015 0 min. Sånn skade ønsker jeg ikke å påføre huden min. Da smører jeg meg heller med krem som skaper en gyldne farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå