Gå til innhold

Hvor mange minutter er du i solarium?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gangen min nå etter sommeren. Tok 23 minutter og er spent på om jeg tålte så mye, vil jo vise seg først om noen timer. Har tålt såpass mange ganger altså, men var da et mer grunnlag enn nå.

 

Hvor mye tåler du?

 

Anonymous poster hash: c73f1...acd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 min... Kan ikke ta så lenge som deg uten å bli brent. Selv med godt grunnlag så kan jeg ikke lengre enn max 15 min.

Skrevet

0.

 

Anonymous poster hash: 0d881...710

Skrevet

Så ille vil jeg virkelig ikke huden min....så 0 min er svaret.

 

Anonymous poster hash: 3fa0f...11c

Skrevet

0 Finnes det folk som gjør sånt fortsatt altså? Why??

 

Anonymous poster hash: 9f32a...c76

Skrevet

20 minutter en gang i uken som regel.

 

Gjør det pga eksem og solarium gjør at utbruddene minsker.

 

Anonymous poster hash: 56b4b...6e1

Skrevet

Det har jeg ikke gjort siden jeg var ung og dum, knapt engang da.

 

Anonymous poster hash: 73ef0...68f

Skrevet

25 eller 30 min. Tåler nok mer, men tenker det holder

 

Anonymous poster hash: 99db3...e17

Skrevet

Dere som tar solarium. Er dere i alderen 20-30 år?

 

Anonymous poster hash: 3fa0f...11c

Skrevet

Dere som tar solarium. Er dere i alderen 20-30 år?

 

Anonymous poster hash: 3fa0f...11c

Jepp, 27. Men tar det kanskje 2 ganger i året

 

Anonymous poster hash: 99db3...e17

Skrevet

Men i alle dager, er da vanlig å ta sol vel! Jeg en runde ca to ganger i året. Føler meg fin med litt farge. Er straks 40 år, til deg som spør etter alder. Men takk til dere som har svart uansett :-)

 

Ser ut som jeg tålte 23 minutt i dag, ingen tegn til å bli brent.

 

HI

 

Anonymous poster hash: c73f1...acd

Skrevet

Men i alle dager, er da vanlig å ta sol vel! Jeg en runde ca to ganger i året. Føler meg fin med litt farge. Er straks 40 år, til deg som spør etter alder. Men takk til dere som har svart uansett :-)

 

Ser ut som jeg tålte 23 minutt i dag, ingen tegn til å bli brent.

 

HI

 

Anonymous poster hash: c73f1...acd

Nei, det er jammen ikke vanlig å ta solarium lenger slik det var på tidlig 90 tallet hvor det var solarium på hvert gatehjørne og i alle svømmehaller. Alle tok "sol".

 

Men fortsett du hvis du tror det er så bra for huden...

 

Anonymous poster hash: 3fa0f...11c

Skrevet

 

Men i alle dager, er da vanlig å ta sol vel! Jeg en runde ca to ganger i året. Føler meg fin med litt farge. Er straks 40 år, til deg som spør etter alder. Men takk til dere som har svart uansett :-)

 

Ser ut som jeg tålte 23 minutt i dag, ingen tegn til å bli brent.

 

HI

 

Anonymous poster hash: c73f1...acd

Nei, det er jammen ikke vanlig å ta solarium lenger slik det var på tidlig 90 tallet hvor det var solarium på hvert gatehjørne og i alle svømmehaller. Alle tok "sol".

 

Men fortsett du hvis du tror det er så bra for huden...

 

Anonymous poster hash: 3fa0f...11c

 

Nei, det er faktisk ikke vanlig å sole seg i solarium lenger. Alle oppegående mennesker har forstått faren ved dette og holder seg unna.

 

Har litt for dårlig erfaring med hudkreft, så jeg er heller blek.

 

Sjekk denne også så du passer på å sjekke deg jevnlig:

 

 

 

Anonymous poster hash: e96c4...a85

Skrevet

35 min.

 

Anonymous poster hash: 85b91...ab4

Skrevet

En av de første dagene jeg var på jobben min var jeg ute med en av de andre på opplæringsvakt. Vi gikk og småpratet gjennom dagen, på vei mellom pasientene i hjemmesykepleien. Hun forteller at hun har ei jente som er ett år eldre enn min yngste. Hæ?? tenker jeg. Hun må da være minst 60??? Men neida. Hun var 40, hun som jeg. Hun har bare tatt så mye sol at huden hennes var helt rosin. Full av rynker. Og nei, det ser man ikke i 20-årene, eller i 30-årene for den sakens skyld. men i 40-årene, da kan du ikke gjemme dem lenger. 



Anonymous poster hash: 09dbb...913
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Trodde virkelig at folk nå hadde begynt å forstå at man ikke skal bruke solarium??



Anonymous poster hash: e96c4...a85
Skrevet

0 min. Sånn skade ønsker jeg ikke å påføre huden min. Da smører jeg meg heller med krem som skaper en gyldne farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...