Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Hva synes vi? Anonymous poster hash: 78ecc...cd8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Fint på hund eller katt. Eller en super helt. Du Jan neppe tenke på dette navnet på ett menneske?! Anonymous poster hash: afac7...b4b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Fint på hund eller katt. Eller en super helt. Du Jan neppe tenke på dette navnet på ett menneske?! Anonymous poster hash: afac7...b4b Komikuerfrue har kalt sønnen sin det Anonymous poster hash: 46943...9bb
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Fint på hund eller katt. Eller en super helt. Du Jan neppe tenke på dette navnet på ett menneske?! Anonymous poster hash: afac7...b4b Leste på komikerfrue.no at de skal kalle gutten det. Veksler mellom å synes det var kult og/eller Harry ☺️ Anonymous poster hash: 78ecc...cd8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg tenker seriemorder Anonymous poster hash: d3067...4c0
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Å kutt ut daaaa, vær så snill! Kan ikke bloggerne få fred for den jækla diskusjonen om deres siste blogposter her inne. Spiller det noen rolle hva andre mener. Gutten er skjønn og foreldrene er fornøyd med navnevalget. Gå å puss tennen dine med majones, spis en rå løk eller bad i dovann. Anonymous poster hash: 943e4...675
petite fleur Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 Vel, jeg tenker selvsagt seriemorder, men det handler jo bare om å snu på tankegangen. Før jeg ble kjent med seriemorderen Dexter assosierte jeg navnet med en liten rødhåret gutt i labfrakk med irriterende stemme.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #8 Skrevet 26. oktober 2014 Å kutt ut daaaa, vær så snill! Kan ikke bloggerne få fred for den jækla diskusjonen om deres siste blogposter her inne. Spiller det noen rolle hva andre mener. Gutten er skjønn og foreldrene er fornøyd med navnevalget. Gå å puss tennen dine med majones, spis en rå løk eller bad i dovann. Anonymous poster hash: 943e4...675 Trodde de blogget for oppmerksomhet? De vil jo bli lagt merke til. Det vil ikke jeg, og derfor har jeg ikke blogg. Skjønner du? (For beklager, men du virker litt "tom") Anonymous poster hash: 78ecc...cd8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #9 Skrevet 26. oktober 2014 Fint på hund eller katt. Eller en super helt. Du Jan neppe tenke på dette navnet på ett menneske?! Anonymous poster hash: afac7...b4b Komikuerfrue har kalt sønnen sin det Anonymous poster hash: 46943...9bb What? På en liten menneskebaby????? 😱😱😱😱😱😱😱😱 Anonymous poster hash: afac7...b4b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #10 Skrevet 26. oktober 2014 Å kutt ut daaaa, vær så snill! Kan ikke bloggerne få fred for den jækla diskusjonen om deres siste blogposter her inne. Spiller det noen rolle hva andre mener. Gutten er skjønn og foreldrene er fornøyd med navnevalget. Gå å puss tennen dine med majones, spis en rå løk eller bad i dovann.Anonymous poster hash: 943e4...675 Trodde de blogget for oppmerksomhet? De vil jo bli lagt merke til. Det vil ikke jeg, og derfor har jeg ikke blogg. Skjønner du? (For beklager, men du virker litt "tom")Anonymous poster hash: 78ecc...cd8 Tom faktisk, hmmm, den var ny. Selvsagt vil de ha oppmerksomhet, men å begynne å plukke på navnevalget til en rykende fersk baby er langt under beltestedet. La de leve i sin lyseblå lykkeboble, det fortjener faktisk alle nybakte foreldre. Enten de er offentlig eller ei! Dessuten er det særdeles lite positiv oppmerksomhet som gis her inne, det handler mest om å rakke ned på det som er av bloggerne. Og er det ikke store saken i utganspunktet, kan du være sikker på at det blir blåst opp og tatt helt ut av proposisjoner av denne gjengen her. Anonymous poster hash: 943e4...675
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #11 Skrevet 26. oktober 2014 Å kutt ut daaaa, vær så snill! Kan ikke bloggerne få fred for den jækla diskusjonen om deres siste blogposter her inne. Spiller det noen rolle hva andre mener. Gutten er skjønn og foreldrene er fornøyd med navnevalget. Gå å puss tennen dine med majones, spis en rå løk eller bad i dovann.Anonymous poster hash: 943e4...675 Trodde de blogget for oppmerksomhet? De vil jo bli lagt merke til. Det vil ikke jeg, og derfor har jeg ikke blogg. Skjønner du? (For beklager, men du virker litt "tom")Anonymous poster hash: 78ecc...cd8 Tom faktisk, hmmm, den var ny. Selvsagt vil de ha oppmerksomhet, men å begynne å plukke på navnevalget til en rykende fersk baby er langt under beltestedet. La de leve i sin lyseblå lykkeboble, det fortjener faktisk alle nybakte foreldre. Enten de er offentlig eller ei! Dessuten er det særdeles lite positiv oppmerksomhet som gis her inne, det handler mest om å rakke ned på det som er av bloggerne. Og er det ikke store saken i utganspunktet, kan du være sikker på at det blir blåst opp og tatt helt ut av proposisjoner av denne gjengen her. Anonymous poster hash: 943e4...675 De forventer reaksjoner. Og ikke bare positive.. Anonymous poster hash: 78ecc...cd8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #12 Skrevet 26. oktober 2014 Nyyydelig gutt og jeg digger både ørjan og marna, men selvfølgelig må de nesten vente seg reaksjoner når lillegullet deres får det samme navnet som en veeeldig godt kjent karakter som er SERIEMORDER! Personlig liker jeg navnet, men det gir litt feil assosiasjoner bare. Men igjen, fantastisk nydelig gutt! Anonymous poster hash: 0b2b0...07a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #13 Skrevet 26. oktober 2014 Meget spesielt, må en vel si, siden de fleste forbinder navnet ned en seriemorder.. Anonymous poster hash: 59c0b...221
Cat_Woman Skrevet 26. oktober 2014 #14 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg forbinder det mest med Dexters laboratorium fra Cartoon network jeg. Synes navnet var kult, men kanskje litt for "unorsk" for min personlige smak.
Iselilja Skrevet 26. oktober 2014 #15 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg forbinder navnet med høyre (fra latin).
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #17 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg digger det! Og har vurdert det selv! Anonymous poster hash: 135e5...41f
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. oktober 2014 #18 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg tenker først og fremst smoking hot seriemorder! Men med norske foreldre, med ganske så vanlige norske navn så......næh, ikke fint. Kan de ikke få en hund og gi den det navnet i stedet da?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #19 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg liker det Anonymous poster hash: 79fd8...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå