Gå til innhold

Altså... Jeg skjønner ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det har jo blåst helt ekstremt i dag.. Så da jeg kom hjem, var det første jeg gjorde å se bort på uteplassen, for å se om parasollen hadde falt ned. Det har skjedd en gang før. 

Så titter jeg bort da... Og hele parasollen + bordet er sporløst forsvunnet??? 
Parasollen har en steinbunn som er kjempetung, så den kan velte, men den kan IKKE blåse bort. Den går også i et hull gjennom bordet. 

Det eneste som hadde veltet var en stol... 
Har spurt naboene om de har fjernet den pga vinden, men de har ikke rørt noen ting. Har tittet i hele hagen, sjekket postkassa for lapper fra andre naboer hvis noen har fjernet det, men nada..

Så min konklusjon, er altså at noen har tatt seg en tur i hagen, og STJÅLET en parasoll og et (veldig stygt og slitt) plastbord?!?
Hvem stjeler en parasoll i slutten av oktober???

*klø seg i hodet*

Så til folk i Oppegård, det er tydelig en kleptoman på tokt..

Endret av Bustetroll
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:P Og hvorfor ta bordet og parasollen men ikke stolene??

Anonymous poster hash: db7f6...cde
Skrevet

:P Og hvorfor ta bordet og parasollen men ikke stolene??

Anonymous poster hash: db7f6...cde

Ja, eller vasen, eller lykten, eller putene. Det andre bordet er mye finere, det hører til stolene. Det bordet står der enda..  =P

Skrevet

Folk finner på det rareste.

Vi har en overdekket utestue på hytta. Er en inngang utefra. Her hadde vi en liten slitt gammel fryser. Da vi "stengte" hytten for vinteren satte vi alle hagebord, stoler osv inn ditt. Innerst i hjørnet stå da fryseren. Trodde vi....

I løpet av vinteren har da noen tatt ut alle hagebord og stoler for å stjele en dritt fryser. Bord og stoler som var mer verd var satt på passe igjen :murvegg:

Anonymous poster hash: 5a182...658
Skrevet

Folk finner på det rareste.

Vi har en overdekket utestue på hytta. Er en inngang utefra. Her hadde vi en liten slitt gammel fryser. Da vi "stengte" hytten for vinteren satte vi alle hagebord, stoler osv inn ditt. Innerst i hjørnet stå da fryseren. Trodde vi....

I løpet av vinteren har da noen tatt ut alle hagebord og stoler for å stjele en dritt fryser. Bord og stoler som var mer verd var satt på passe igjen :murvegg:

Anonymous poster hash: 5a182...658

haha. Lurer på hva sånne folk tenker med

Skrevet

Vi hadde innbrudd i bilen. De knuste ei rute og stakk av med ei lommelykt og ei gammel NAF-bok. Penger og alt annet som hadde verdi, lå igjen. Kjekt for oss, selvfølgelig, men noe underlig synes vi jo at det var :D

Skrevet

Vi hadde innbrudd i bilen. De knuste ei rute og stakk av med ei lommelykt og ei gammel NAF-bok. Penger og alt annet som hadde verdi, lå igjen. Kjekt for oss, selvfølgelig, men noe underlig synes vi jo at det var :D

Haha. Kommer frem mange rare tyverihistorier nå:P

Skrevet

Det har jo blåst helt ekstremt i dag.. Så da jeg kom hjem, var det første jeg gjorde å se bort på uteplassen, for å se om parasollen hadde falt ned. Det har skjedd en gang før.

Parasollen har en steinbunn som er kjempetung, så den kan velte, men den kan IKKE blåse bort. Den går også i et hull gjennom bordet.

Har spurt naboene om de har fjernet den pga vinden, men de har ikke rørt noen ting. Har tittet i hele hagen, sjekket postkassa for lapper fra andre naboer hvis noen har fjernet det, men nada..

Så min konklusjon, er altså at noen har tatt seg en tur i hagen, og STJÅLET en parasoll og et (veldig stygt og slitt) plastbord?!?

*klø seg i hodet*

Ser du har skreve akkurat samme historien på ei side på fb:)

Anonymous poster hash: 1ddc3...eee

Skrevet

*klø seg i hodet*

Ser du har skreve akkurat samme historien på ei side på fb:)

Anonymous poster hash: 1ddc3...eee

Så fint da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...