Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 10 åringen ble valgt til å være trivselsleder på skolen, noe han er kjempestolt over. De har gått et eget kurs for dette, og fått et ordentlig kort som beviser at de er TL. Sammen med kortet fikk de informasjon om at de kunne få rabatt på en rekke steder om de viste kortet sitt. Bla a det lokale badelandet. Vel : Vi dro til badelandet i dag og han skulle få bruke trivselslederkortet sitt for å få rabatt på sin billett. Men nei, vi fikk først beskjed om at det ikke gjaldt i helger og skoleferier. Greit nok. Så spurte jeg om hvor mye denne rabatten var på dersom vi brukte kortet en kveld i uka. Da rådførte han seg med sjefen, og kunne informere at man kun fikk rabatt i skoletiden ! Hva pokker der det for noe da ? Ungene skal være på skolen i skoletiden, ikke på badeland. Hva i alle dager er poenget med å innbille barna at de får slike rabatter da ? Kjenner jeg er provosert. Og det er ikke pengene det går på her, men prinsippet. Anonymous poster hash: df2f6...02f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Ja, det syns jeg bør tas opp. Kan lure mange på den måten, mange som vil prøve å benytte tilbudet og ende opp med å måtte betale vanlig pris. Badelandet får ufortjent reklame i tillegg. Selv om det er barn det gjelder skal slike feil ordnes opp i. Utrolig dårlig av badelandet og det bør sjekkes opp om skolen er lovt noe som ikke holdes. Anonymous poster hash: bfd8f...87b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Hva?? Er dette vestkanten badeland? Vi har og en trivselsleder gutt som er veldig klar for en tur på badeland. Anonymous poster hash: a2c34...23b
kattenmedhatten Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Dette hadde jeg tatt opp - utrolig dårlig gjort mot ungene...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Hva?? Er dette vestkanten badeland? Vi har og en trivselsleder gutt som er veldig klar for en tur på badeland. Anonymous poster hash: a2c34...23b Det stemmer. Anonymous poster hash: df2f6...02f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Det er jo rett og slett svindel det jo Anonymous poster hash: 9384e...73f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg ble skikkelig irritert, og spurte når han mente ungene kunne få brukt det kortet og fikk til svar : Tja, om det blir mer skolestreik og sånn så kan det jo brukes.... Anonymous poster hash: df2f6...02f
Trestammen Skrevet 26. oktober 2014 #8 Skrevet 26. oktober 2014 Ta det opp! Dette er jo på et vis svindel.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #9 Skrevet 26. oktober 2014 Her står det før fire så er det halv pris noen dager. Da gjelder det å gå inn før fire. Det er jo en smal sak om man er i jobb;-) http://www.trivselsleder.no/no/OM-PROGRAMMET/kulturkortet/sor-og-vestlandet/Bergen Anonymous poster hash: a2c34...23b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #10 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg ble skikkelig irritert, og spurte når han mente ungene kunne få brukt det kortet og fikk til svar : Tja, om det blir mer skolestreik og sånn så kan det jo brukes.... Anonymous poster hash: df2f6...02f Heldige han så kan gå i badeland når det er skolestreik.....ja, det var en skikkelig rabatt det Anonymous poster hash: 4611a...158
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #12 Skrevet 26. oktober 2014 Fy søren så stygt gjort! Her lurer badet barn til å komme å bade til rabatterte priser og så er det umulig å få rabatten. Ta det opp med skolen. All reklame av badelandet i forbindelse med trivselleder må bort! Anonymous poster hash: 7c738...db1
Edelweis Skrevet 26. oktober 2014 #13 Skrevet 26. oktober 2014 Slik er det ikke her. Stesønnen til venninna mi ee TL og de har vært på badeland og kino på ettermiddagen /kvelden. Det synes jeg var merkelig.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 26. oktober 2014 #14 Skrevet 26. oktober 2014 Det ville jeg absolutt tatt opp, ja.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #15 Skrevet 26. oktober 2014 Det er nok ikke bare badelandetsom gjør dette. Veldig mange av de andre tingene de kan rabatt på er også sånn. Ta det direkte opp med TL. Anonymous poster hash: 50061...eaa
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #16 Skrevet 26. oktober 2014 Dette må du ta opp, dette eksemplet er jo ren svindel. Skolebarn er på skolen i skoletida, og er de ikke det, så er de mest sannsynlig syke, og ikke på badeland. Tror neppe det var sånn skolen hadde tenkt seg tilbudet. Anonymous poster hash: be5ff...4df
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #17 Skrevet 26. oktober 2014 Det er nok ikke bare badelandetsom gjør dette. Veldig mange av de andre tingene de kan rabatt på er også sånn. Ta det direkte opp med TL. Anonymous poster hash: 50061...eaa Det er jo badelandet som setter tidsbegrensningene. Anonymous poster hash: df2f6...02f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #18 Skrevet 26. oktober 2014 Ja dette må du ta videre! Fy, så dårlig gjort! Min sønn er også trivselsleder og gleder seg til å bruke kortet. Nåde hvis det er samme regler her! Anonymous poster hash: 4fd63...a72
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #19 Skrevet 26. oktober 2014 Ja, jeg får sende en mail i morgen til badelandet. Med kopi til rektor og TL-programmet. HI Anonymous poster hash: df2f6...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå