Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Store og små måter å vise kjæresten på helt vanlige hverdager at jeg virkelig elsker han og setter pris på den han er og alt han gjør for meg og barna mine. Anonymous poster hash: ec8ac...fea
Siamese Hellhound Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Mannen min henger av og til opp post-it-lapper eller skriver på speilet at han synes jeg er fantastisk, flink til ditt og datt, sexy el.l Skal love deg at det er en god start på dagen å få en sånn melding rett i fleisen :-)
Hønemor30 Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Stemmer også for små lapper, i matboksen,bilen,skriv på speilet etc. Sende fine sms, mms. Gjør småting som du vet han liker godt. Som feks overraske med favorittmiddag,barnefri,kinotur,middag ute,massasje, kanotur,fjelltur,gocart alt etter hvilke intr han har. Ellers så er jo kjærtegn,nærhet, og vise følelser alltid en sikker vinner. Og det koster ingenting. Kaffe på sengen, deilig frokost, gåtur til et sted han liker godt, piknikk med mat som dere liker. Filmkveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå