Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Hender det at dere likevel flørter litt med andre? Bare sånn litt for moro? Jeg har vært gift i 16 år, og elsker mannen min over alt, men flørter bittelitt med en 26 åring på jobb (14 år yngre enn meg). Jeg skulle jo aldri verden rørt han, men er jo litt hyggelig at han småflørter litt med " ei gammal kjerring" 😉 Anonymous poster hash: 903c4...a7a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Gift i 10 år. Slår gjerne av en liten flørt! Ikke at det skjer så ofte da;) Anonymous poster hash: f2526...65b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Gift i 14 år, og kan såklart småflørte litt, bare gøy det Har aldri og kommer aldri til å være utro da, elsker mannen min veldig høyt, men å tøyse litt er lov. Anonymous poster hash: 947cb...dbf
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Samme her, men hyggelig er det jo .... Anonymous poster hash: 903c4...a7a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Vært gift i 13 år. Ser ikke poenget i å flørte med andre. Er lykkelig gift og har absolutt ingen behov for å flørte med andre. Tenker bare på mannen min jeg. Han er verdens beste, og vi har det helt topp sammen...på alle måter :-) Opplever at andre forsøker å flørte med meg, men de stopper raskt når de ikke oppnår noen respons. Skjønner ikke hvorfor en har behov for å flørte med andre, dersom man ikke ønsker å oppnå noe da. Anonymous poster hash: 6782d...87c
Elsker livet Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg er litt energisk og glad ofte når jeg prater, og har hørt at det kan virke flørtete. Men det er ikke min intensjon å flørte med andre, hadde ikke likt det selv om mannen tydelig flørtet meg andre kvinner.
Edelweis Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 Vært sammen med mannen i 10 år nå, gift i 3. Å ja jeg kan flørte med andre. Det gjør han og. Jeg anser det som normalt, men kan jo bare hende vi er slike mennesker og har slike venner :-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #8 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg er "kun" samboer, men drister meg til å svare likevel Vi har vært samboere i 10 år nå, og jeg tror nesten jeg har glemt hvordan man flørter har ingen interesse av andre menn, ergo jeg flørter ikke. Og jeg var DEN flørten i hine hårde dager Anonymous poster hash: 5aee7...61e
Himmel og hav Skrevet 26. oktober 2014 #9 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg flørter rett som det er, og det vet jeg at mannen min gjør også. For meg er det et langt sprang fra det å flørter og til det å legge an på noen. Jeg er ikke interessert i andre menn, men det hindrer meg da ikke i å flørte Jeg flørter ikke på en måte som villeder noen, og det kan like gjerne være med en mann på 85 som en på 25, eller ei dame om det faller seg sånn, men litt sånn for moro skyld. For meg er det en naturlig og litt leken måte å omgåes noen på, eller en måte å unngå kleine situasjoner på, og det liver opp i hverdagen. Mannen min er på samme viset, og vi kan gjerne flørte med noen rett foran den andre. Det er jo bare på gøy
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #10 Skrevet 26. oktober 2014 Gift i 18 år. Flørter ikke på ordentlig, men jeg jobber i en mannsdominert bransje og har kollegae med litt sær humor; blir en del tulleflørting som er så lite subtil at det er tydelig av det er tull. Jeg trives best med menn, men er verdens dårligst på sjarmoffensiv. Anonymous poster hash: 35ee9...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå