Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Nå er jeg 34 uker på vei og har gjort ALT klart alene. Jeg har malt vegger, tak og taklister, lagt gulv, listet gulv, malt møbler, handlet sprinkelseng og madrass, bedside crib og madrass, vognen er hentet frem og vasket, klær er handlet inn, gamle klær er vasket, flasker er handlet inn og vasket samme med ammepumpe og tilbehør.. Jeg er sliten, har spurt mannen om hjelp mange ganger, men det er alltid en fotballkamp, trening, kompiser eller ett eller annet som han bare må gjøre.. Han har malt et strøk på tre vegger med rull, da gikk jeg rundt og malte opp mot listene og rundt vinduer, og så har han hjulpet med halve gulvet, men ødela så mange plank fordi makt er tydeligvis bedre enn litt finjusteringer.. Jeg er lei av at han sitter der med den forbanna fotballen og sturer.. Tror han at alt bare MAGISK skjer av seg selv? Han klarer i tillegg å lire av seg kommentarer som om at jeg kunne ha ryddet litt mer hjemme siden jeg får hjemme om dagene.. Er så LEI!!!! Anonymous poster hash: b8f8e...4f5
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Men hvorfor skal du styre slikt da? Ro ned Anonymous poster hash: 75051...b32
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Ting blir jo ikke gjort hvis jeg ikke gjør det selv.. Vil ikke komme hjem fra sykehuset uten å ha en seng med rent sengetøy å legge mini oppi.. HI Anonymous poster hash: b8f8e...4f5
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Forstår deg veldig godt. Sliter med mannen min og enda jeg ikke er langt på vei. Han tror ting skjer av seg selv eller ikke trenger å bli gjort. Sitter som en idiot og spiller patetiske dataspill. Jeg sliter med forskjellig og er sykemeldt 100%, det har jeg vært lenge. Er virkelig spent på hvordan det blir når babyen kommer. Føler virkelig med deg <3 Anonymous poster hash: 09923...c87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå