Gå til innhold

Turbukse/fjellbukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har tips til bukse som er bra å bruke til tur i skog og mark? Og fjell ;) Aner ikke hvilke egenskaper som det er lurt at buksen har, så ønsker svar fra turglade damer :) Gjerne sleng med en link til buksa! På forhånd tusen takk for hjelpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt

Anonymous poster hash: e52a0...ac7
Skrevet

Jeg har denne:

http://www.xxl.no/klar/klar-dame/bukser/friluftsbukser/lundhags-traverse-pants-turbukse-dame/p/1061091_2_style

Veldig fornøyd!!

Anonymous poster hash: 52d96...dac

Den var fin. Hvordan er den i størrelsen? Har du grønn eller sort? Jeg synes den grønne var fin,men den ser jo ikke grønn ut akkurat :P

Ikke hi

Jeg har den i sort...passer liksom til alt. Den er super å bruke med annet type "stretchy" stoff på knær så du merker ikke den strammer når du går i bratt fjell. Min er i bruk hver uke og ser fremdeles ny ut. Hvordan den er størrelsemessig vet jeg ikke...jeg har krympa førti kilo så jeg er ikke så vant med "normale" størrelser ;-). Men jeg har den i 40 og tror den er nokså normal.

Skrevet

Jeg har denne:

http://www.xxl.no/klar/klar-dame/bukser/friluftsbukser/lundhags-traverse-pants-turbukse-dame/p/1061091_2_style

Veldig fornøyd!!

Den var fin. Hvordan er den i størrelsen? Har du grønn eller sort? Jeg synes den grønne var fin,men den ser jo ikke grønn ut akkurat :P

Ikke hi

Jeg har den i sort...passer liksom til alt. Den er super å bruke med annet type "stretchy" stoff på knær så du merker ikke den strammer når du går i bratt fjell. Min er i bruk hver uke og ser fremdeles ny ut. Hvordan den er størrelsemessig vet jeg ikke...jeg har krympa førti kilo så jeg er ikke så vant med "normale" størrelser ;-). Men jeg har den i 40 og tror den er nokså normal.

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...