Gå til innhold

Dere som har eggløsning og som har fått pergo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaring med Pergotime? :) 

Anonymous poster hash: 1231f...e31
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blei gravid på første runde med pergotime. Dessverre ser det ut til at det går mot spontanabort. Uke 8, ny UL i mrg :(

Anonymous poster hash: 337b4...d2d

Skrevet

Blei gravid på første runde med pergotime. Dessverre ser det ut til at det går mot spontanabort. Uke 8, ny UL i mrg :(

Anonymous poster hash: 337b4...d2d

Takk for svar. Så kjedlig :( Masse lykke til! 

Skrevet

Jeg tålte ikke pergotime, men vet mange har hatt godt hell med den. Jeg fikk i tillegg ovitrelle for å være sikker på at jeg faktisk slapp egg.

Skrevet

Er på første runde med pergo + ovitrelle nå, og det er for tidlig å teste enda. Men tok ultralyd i forbindelse med inseminering, og da fikk jeg i alle fall konstatert at eggløsningen hadde vært rett før og at timingen var perfekt... så krysser fingrene ☺

Har også kjent at eggstokkene har jobba mye mer denne syklusen, og hadde mye sterkere eggløsningssmerter enn normalt. Satser på at det er et godt tegn 😊

Jeg har forresten aldri dobbeltsjekka at eggene faktisk løsner før, har liksom ikke vært noen grunn til å tro det når både mens og positive eggløsningstester har vært dønn regelmessig.

Anonymous poster hash: ed285...d8d

Skrevet

Er på første runde med pergo + ovitrelle nå, og det er for tidlig å teste enda. Men tok ultralyd i forbindelse med inseminering, og da fikk jeg i alle fall konstatert at eggløsningen hadde vært rett før og at timingen var perfekt... så krysser fingrene ☺

Har også kjent at eggstokkene har jobba mye mer denne syklusen, og hadde mye sterkere eggløsningssmerter enn normalt. Satser på at det er et godt tegn

Jeg har forresten aldri dobbeltsjekka at eggene faktisk løsner før, har liksom ikke vært noen grunn til å tro det når både mens og positive eggløsningstester har vært dønn regelmessig.

Anonymous poster hash: ed285...d8d

Så spennende :) Lykke til :) 

Skrevet

Dytter opp igjen :) 

Skrevet

Gravid på første runde med pergotime, premien er nå 1,5år <3

Anonymous poster hash: 1cca8...50d

Skrevet

Satt på andre runde med pergo😊 har en sønn på snart 3 år nå😊

Skrevet

Jeg hadde ikke eggløsning av meg selv men svarer likevel ;)

Enkel dose pergotime ga meg ikke eggløsning, men på dobbel dose fikk jeg det og ble gravid :D

I syklusen før fikk jeg en røntgenundersøkelse med utskylling av egglederne og fikk vite at det var mye større sjanse for å bli gravid i månedene etter, og jeg ble jo gravid måneden etter :) så om du har eggløsning men ikke bli gravid, be om utskylling av egglederne!

Anonymous poster hash: 27be9...7a2

Skrevet

Takk for alle svar :)

Skrevet

Jeg brukte pergo noen runder, men ble ikke gravid, selv om eggene ble fine. Måtte til slutt over på IVF, før vi endelig klarte det :)

Anonymous poster hash: 4c70f...e64
Skrevet

opp :) 

Skrevet

;)

Skrevet

dytter opp en siste gang 

Skrevet

Jeg tålte ikke pergotime, men vet mange har hatt godt hell med den. Jeg fikk i tillegg ovitrelle for å være sikker på at jeg faktisk slapp egg.

Hvordan merket du at du ikke tålte Pergotime?

Skrevet

Jeg har veldig lav tolleranse på å få tilført hormoner, så jeg hadde humørsvingninher ut av en annen verden, så ille at jeg ble sykemeldt til de var ute av kroppen. pluss sterke smerter i eggstokkene. Da jeg tok ul så legen at jeg hadde to store folikkler på begge to.

Skrevet

Jeg har veldig lav tolleranse på å få tilført hormoner, så jeg hadde humørsvingninher ut av en annen verden, så ille at jeg ble sykemeldt til de var ute av kroppen. pluss sterke smerter i eggstokkene. Da jeg tok ul så legen at jeg hadde to store folikkler på begge to.

Uff, da. :/

Skrevet

Hva er deres erfaring med Pergotime? :)

Skrevet

Jeg er en av få som reagerer så sterkt på de, det er mange som ikke merker at de tar de.

Skrevet

Jeg er en av få som reagerer så sterkt på de, det er mange som ikke merker at de tar de.

Blir spennende å ta, for å se om de funker og om jeg tåler de:)

Skrevet

Gravid med toeggede tvillinger etter første runde.

Anonymous poster hash: 5a085...79d

Skrevet

Gravid med toeggede tvillinger etter første runde.

Anonymous poster hash: 5a085...79d

Gratulerer så mye :) 

Skrevet

:)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...