Gå til innhold

Julebord


junibaby15

Anbefalte innlegg

Kjenner på meg at julebordet kommer akkurat litt for tidlig i år. For min del vil jeg være nesten 11 uker på vei, men har ikke lyst å offentliggjøre det da. Noen gode unnskyldninger man kan bruke? Vet at det burde være akseptert at man ikke drikker, men det er jo uansett litt rart når man pleier å ta seg et glass ellers i sånne sammenhenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. Du kan jo alltids dra den at du kjører? -Og skal ut på noe tidlig dagen etter.

Ellers så vet jeg noen "går på antibiotika" og dermed ikke drikker.

Eller så kan du bli syk og ikke gå :P hehe..

Har dessverre ingen bedre forslag.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en av de du jobber med som du kan alliere deg med - fortelle henne om det, og si at du gjerne kan være sjåfør? Da kan det jo også være mulig å ta med noen flere i samme slengen, sikkert noen som setter pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv 11 uker på vei når vi skal på juelbord, og vi skal være borte en hel helg, så for min del blir det rett og slett vanskelig. Det er ingen som kommer til å bite på at jeg "går på antibiotika", det ligger i kortene at vi prøver å bli gravide igjen etter at vi mistet tidligere i år, så da skjønner de nok tegningen :P

Neste helg derimot., da skal jeg på show med noen venninner etterfulgt av middag. Så da blir det "antibiotika" på meg og nikotinfri snus oppi en vanlig snusboks for å avlede mistanken om graviditeten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne har jeg måttet gjennom noen ganger. En gang var det et stort julebord og jeg allierte meg med kelner og fikk alkoholfri vin.

 

Ett år kjøre jeg og sist så var jeg innlagt på sykehus så da måtte jeg kjøre tilbake til sykehuset.

 

Syns antibiotika trikset ofte blir gjennomskuet , og jeg var virkelig ikke klar over hvor mistenksomme folk er når det gjelder mulig graviditet

 

I år skal jeg kamuflere ølen min tror jeg pga medbrakt drikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne har jeg måttet gjennom noen ganger. En gang var det et stort julebord og jeg allierte meg med kelner og fikk alkoholfri vin.

Ett år kjøre jeg og sist så var jeg innlagt på sykehus så da måtte jeg kjøre tilbake til sykehuset.

Syns antibiotika trikset ofte blir gjennomskuet , og jeg var virkelig ikke klar over hvor mistenksomme folk er når det gjelder mulig graviditet

I år skal jeg kamuflere ølen min tror jeg pga medbrakt drikke

jeg tenker som deg Vedr den antibiotikaen ja, hvertfall siden folk rundt oss bare venter på at jeg blir gravid haha :) den største utfordringen blir til helgen som sagt, når jeg skal ut med gode venninner ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å bli avslørt hvis jeg går på julebordet vårt, så vi må bestemme oss for om det er ok eller ikke. Vil straks være 12 uker da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og ei til lager julebord kvart år for våre nærmeste venninner, og i år vart det planlagt før eg vart gravid. Er 10+3 då, og har vert på to ul, så vi tenker å dele det den kvelden :) Det er jo mest for min del, slik at eg kan vere med i år og (blir jo siste året på ei stund). Men bår man har sett at alt er bra 2 ganger, så kan vel ikkje sjangsen for å muste vere stor vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...