Gå til innhold

Hva feiler det meg? Har så mange "vondter"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig sliten, hele tiden, vondt i bekken, nedover lårene og i ett kne, rygg, nakke, skuldre. Fått en del sår på kroppen, fordøyelsesbesvær, og noe som minner om urinveisinfeksjon.

Er det kroppen som sier ifra om at jeg er stresset? For jeg er utrolig stresset, og har mye uro i magen, nesten litt sånn angst.

Føler ikke at jeg kan gå til legen med dette, for plagene er så diffuse.

Anonymous poster hash: 9f967...ebe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel fibro du også, slik som så mange andre....

Anonymous poster hash: aa212...905

Skrevet

Jeg har det mye på samme måten. Har fått god hjelp av akupunktur for å roe ned spenninger i kroppen. Det har gradvis blitt bedre over tid og når er det mye mindre vondt i kroppen. Årsaken hos meg var nok mye psykisk stress over lang tid som rett og slett satte seg i kroppen.

Anonymous poster hash: 1cf77...bde

Skrevet

Tja, kanskje du ikke tar så godt vare på deg selv? Du vet, også vi mennesker trenger og behandles pent, hvis vi skal virke lenge....

Skrevet

Hehehe... Det var vel det som slo meg også...

Anonymous poster hash: 52a63...872

Skrevet

Sjekk deg for d- vitamin.

Anonymous poster hash: 72b8a...608

Skrevet

Hehehe... Det var vel det som slo meg også...

Anonymous poster hash: 52a63...872

Jeg syntes svaret hørtes litt ovenfra og ned ut. Bytt ut ordet fibro med et annet, så skjønner du hva jeg mener.

Du har vel kreft du også, slik som så mange andre....

Ta nå dama på alvor, og vit at selv om du ikke syntes det er alvorlig, så er det alvorlig for de som rammes.

Anonymous poster hash: e290e...55e

Skrevet

Det kan være på grunn av angst og stress. Da er muskulaturen i konstant spenning. Vanlig å bli urolig i magen av stress og uro . Og så blir man mer urolig pga smerter og vondter som oppstår og vips så er man inne i en ond sirkel. Jeg hadde grusom angst en periode og da kunne jeg ikke engang bøye meg lenger på grunn av kraftige muskelspenninger , hadde mye smerte her og der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...