Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Har dere spesielle farger og pynt? Anonymous poster hash: 42657...cb7
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Etter kitsch-prinsippet. Anonymous poster hash: 212cd...e2f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Kun lys og røde kuler. Anonymous poster hash: fab87...4f6
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Rødt og gull! Samt ALT av pynt ungene har laget av alle mulige farger og julefasonger. :-) Anonymous poster hash: e337f...b62
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Vi har nok det mest harrye treet i byen! Fullt av små, fargede lys! Og diverse juletrekuler i alle mulige farger. Elsker det! :-) Anonymous poster hash: ad658...7cf
Kathrine. Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Grønt, gull og røde kuler. Rødt bånd. Bittesmå nostalgisk pynt i sterke farger. Pynt ungene har laga. I år vurderer eg sølv og lilla kuler siden vi skal feire jul vekke, men må ha juletre siden vi skal heim til nytt år.
Love my kidz Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Blanke lys, men ellers er det en salig blanding av kuler og engler og trommer og bjeller og sløyfer, i alle slags farger. Og så noe hjemmelaget fra ungen. Og noe glitterguilandere. Treet er heldekt :-D Endret 26. oktober 2014 av Love my kidz
Miamimom Skrevet 26. oktober 2014 #8 Skrevet 26. oktober 2014 Sølv, rødt og krystall. Elsker pynten min 😀
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #9 Skrevet 26. oktober 2014 Kuler i stort sett rødt og sølv, noen få i andre farger. Norske flagg. Lyslenke med blanke lys (sånn som man har på utelysene), 100 pærer tror jeg det er. Fugler med klype. Anonymous poster hash: 7e82e...ced
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #10 Skrevet 26. oktober 2014 Etter kitsch-prinsippet. Anonymous poster hash: 212cd...e2f Hva er det? Anonymous poster hash: 7e82e...ced
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #11 Skrevet 26. oktober 2014 Nytt og gammelt, og da snakker vi gammelt, i skjønn forening. Prøver å få til noenlunde jevn fordeling på pynten, men alle slags farger og former. Anonymous poster hash: 8c08a...770
*Nøtta* Skrevet 26. oktober 2014 #12 Skrevet 26. oktober 2014 Kuler i rødt og sølv, noen blanke noen matte. En del fluesopper, og noe hvite fugler. Varmgule lys, maaaaasssse lys! Treet er heldekt av pynt, det er viktig å henge pynten både innimellom grenene og på ytterkanten av grenene- på den måten får treet mer dybde. Ja, åsså har jeg et musekjærestepar som også henger oppi der hvert år.
PRobert Skrevet 26. oktober 2014 #13 Skrevet 26. oktober 2014 Vi har en diger eske med pynt, kuler i forskjellige farger og mye dilldall:) Alt skal på, vi bor ikke i et interiørmagasin:) Pluss at f.eks kun lys og en farge på kulene høres rett ut dritkjedelig ut, og hvertfall ikke spesielt koselig:) Godt vi er forskjellige..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #14 Skrevet 26. oktober 2014 Røde glasskuler Hvite porselenskuler Små buketter med røde bær, små kongler og fjær Levende blomster (i små "vaser") Lys og spir i toppen! Anonymous poster hash: 6e8ca...604
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #15 Skrevet 26. oktober 2014 Røde glasskuler Hvite porselenskuler Små buketter med røde bær, små kongler og fjær Levende blomster (i små "vaser") Lys og spir i toppen! Anonymous poster hash: 6e8ca...604 Levende blomster (i små "vaser") . Henger det på juletreet? Anonymous poster hash: 7e82e...ced
Gjest Skrevet 26. oktober 2014 #16 Skrevet 26. oktober 2014 Hvitt Sølv Grått Masse små lys Og noe eldgammel pynt etter mormor.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #17 Skrevet 26. oktober 2014 Røde glasskuler Hvite porselenskuler Små buketter med røde bær, små kongler og fjær Levende blomster (i små "vaser") Lys og spir i toppen! Anonymous poster hash: 6e8ca...604 Levende blomster (i små "vaser") . Henger det på juletreet? Anonymous poster hash: 7e82e...ced Ja, det er små glassvaser som er ment til å henge (feks i kvister i taket o.l.) Kjøpt i en blomsterbutikk. Det er nydelig på juletreet! Anonymous poster hash: 6e8ca...604
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #18 Skrevet 26. oktober 2014 Vi begynner alltid med lysene og så glitteret, så fyller vi på med kulene etc etterpå. Til sist setter vi på stjerna. Anonymous poster hash: cb0d3...392
Monica Skrevet 26. oktober 2014 #19 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg samler på juletrepynt. Så her har jeg veldig mye, og alt mulig forskjellig. Kjøper i utlandet, har gammelt fra mine foreldre og kjøper alt litt spesielt jeg kommer over. Elsker virkelig juletreet mitt. Føler det har en historie.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #20 Skrevet 26. oktober 2014 Lys, hjemmelaget pynt, røde julekuler, gammeldagse tyske julekuler, polkastenger. Det er så pyntet at det ikke er plass til mer:) Love it:) Anonymous poster hash: b1758...052
Gjest Julia1984 Skrevet 26. oktober 2014 #21 Skrevet 26. oktober 2014 Kun lys og sølvkuler. Evt hvis barna kommer hjem med noe fra barnehage/skole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå