Gå til innhold

Hvordan pynter dere juletreet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere spesielle farger og pynt?

 

Anonymous poster hash: 42657...cb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter kitsch-prinsippet.



Anonymous poster hash: 212cd...e2f
Skrevet

Kun lys og røde kuler.

 

Anonymous poster hash: fab87...4f6

Skrevet

Rødt og gull! Samt ALT av pynt ungene har laget av alle mulige farger og julefasonger. :-)

 

Anonymous poster hash: e337f...b62

Skrevet

Vi har nok det mest harrye treet i byen! Fullt av små, fargede lys! Og diverse juletrekuler i alle mulige farger. Elsker det! :-)

 

Anonymous poster hash: ad658...7cf

Skrevet

Grønt, gull og røde kuler. Rødt bånd. Bittesmå nostalgisk pynt i sterke farger. Pynt ungene har laga.

I år vurderer eg sølv og lilla kuler siden vi skal feire jul vekke, men må ha juletre siden vi skal heim til nytt år.

Skrevet (endret)

Blanke lys, men ellers er det en salig blanding av kuler og engler og trommer og bjeller og sløyfer, i alle slags farger. Og så noe hjemmelaget fra ungen. Og noe glitterguilandere. Treet er heldekt :-D

Endret av Love my kidz
Skrevet

Sølv, rødt og krystall. Elsker pynten min 😀

Skrevet

Kuler i stort sett rødt og sølv, noen få i andre farger. Norske flagg. Lyslenke med blanke lys (sånn som man har på utelysene), 100 pærer tror jeg det er. Fugler med klype.



Anonymous poster hash: 7e82e...ced
Skrevet

 

Etter kitsch-prinsippet.

 

Anonymous poster hash: 212cd...e2f

 

Hva er det?

 

Anonymous poster hash: 7e82e...ced

Skrevet

Nytt og gammelt, og da snakker vi gammelt, i skjønn forening. Prøver å få til noenlunde jevn fordeling på pynten, men alle slags farger og former.

 

Anonymous poster hash: 8c08a...770

Skrevet

Kuler i rødt og sølv, noen blanke noen matte.

En del fluesopper, og noe hvite fugler.

 

Varmgule lys, maaaaasssse lys! ;)

 

Treet er heldekt av pynt, det er viktig å henge pynten både innimellom grenene og på ytterkanten av grenene- på den måten får treet mer dybde. :)

 

Ja, åsså har jeg et musekjærestepar som også henger oppi der hvert år.

Skrevet

Vi har en diger eske med pynt, kuler i forskjellige farger og mye dilldall:) Alt skal på, vi bor ikke i et interiørmagasin:) Pluss at f.eks kun lys og en farge på kulene høres rett ut dritkjedelig ut, og hvertfall ikke spesielt koselig:)

 

Godt vi er forskjellige..

Skrevet

Røde glasskuler

Hvite porselenskuler

Små buketter med røde bær, små kongler og fjær

Levende blomster (i små "vaser")

 

Lys og spir i toppen!

 

Anonymous poster hash: 6e8ca...604

Skrevet

Røde glasskuler

Hvite porselenskuler

Små buketter med røde bær, små kongler og fjær

Levende blomster (i små "vaser")

 

Lys og spir i toppen!

 

Anonymous poster hash: 6e8ca...604

Levende blomster (i små "vaser") . Henger det på juletreet?

 

Anonymous poster hash: 7e82e...ced

Skrevet

Hvitt

Sølv

Grått

Masse små lys

Og noe eldgammel pynt etter mormor.

Skrevet

 

 

Røde glasskuler

Hvite porselenskuler

Små buketter med røde bær, små kongler og fjær

Levende blomster (i små "vaser")

 

Lys og spir i toppen!

 

Anonymous poster hash: 6e8ca...604

Levende blomster (i små "vaser") . Henger det på juletreet?

 

Anonymous poster hash: 7e82e...ced

Ja, det er små glassvaser som er ment til å henge (feks i kvister i taket o.l.) Kjøpt i en blomsterbutikk. Det er nydelig på juletreet!

 

Anonymous poster hash: 6e8ca...604

Skrevet

Vi begynner alltid med lysene og så glitteret, så fyller vi på med kulene etc etterpå. Til sist setter vi på stjerna.

 

Anonymous poster hash: cb0d3...392

Skrevet

Jeg samler på juletrepynt. Så her har jeg veldig mye, og alt mulig forskjellig. Kjøper i utlandet, har gammelt fra mine foreldre og kjøper alt litt spesielt jeg kommer over. Elsker virkelig juletreet mitt. Føler det har en historie.

Skrevet

Lys, hjemmelaget pynt, røde julekuler, gammeldagse tyske julekuler, polkastenger. Det er så pyntet at det ikke er plass til mer:) Love it:)

 

Anonymous poster hash: b1758...052

Gjest Julia1984
Skrevet

Kun lys og sølvkuler. Evt hvis barna kommer hjem med noe fra barnehage/skole

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...