Gå til innhold

Bilde av Vebjørn Sand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et bilde av Vebjørn Sand på veggen som egentlig er fint, Arnesteinen tror jeg det heter. Klarer bare ikke å like det helt da det ser ut som "grotten" i fjellet er en vagina. Flere som har kommentert det, og jeg vil egentlig ta det ned. Er mannen sitt da, og han liker det... Er det meningen at det skal være en vagina i fjellet, eller er det bare meg (og flere av mine venner)?

Anonymous poster hash: d0975...20b

post-42-0-90224300-1414329079_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et bilde av Vebjørn Sand på veggen som egentlig er fint, Arnesteinen tror jeg det heter. Klarer bare ikke å like det helt da det ser ut som "grotten" i fjellet er en vagina. Flere som har kommentert det, og jeg vil egentlig ta det ned. Er mannen sitt da, og han liker det... Er det meningen at det skal være en vagina i fjellet, eller er det bare meg (og flere av mine venner)?

Anonymous poster hash: d0975...20b

Utfra dette bildet hadde aldri jeg tenkt at det var en vagina. Men nå har jeg ikke sett det i stort format, kanskje innrtykket blir annerledes da

Anonymous poster hash: ecad6...f82

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha! Jeg skjønner hva du mener. Aner ikke om det er tenkt sånn men når man først har sett det er det vanskelig å stille om :P

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt det hvis du ikke sa noe. Jeg ser egentlig ikke helt hva du mener. Det er jo ingen "kjønnslepper" der. Det er jo bare et hull...

Anonymous poster hash: bbb4e...f36

Skrevet

Det hadde jeg aldri tenkt på....

Skrevet

That's a vagina alright! Det lignet hvertfall veldig, men om det er meningen at det skal ligne vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: d69e9...2d5

Skrevet

Ha ha ha. Ikke tenkt på det før nå. Ja det er en vagina. Luringen har malt et bilde i bilde.

Anonymous poster hash: d7dfa...630

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...