Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #26 Skrevet 26. oktober 2014 Pepsi max til frokost ja,skikkelige gode vaner du har altså Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Hørt om å kaste stein i glasshus...... Anonymous poster hash: bfb23...2f5 Det er jo ikke ett godt eksempel for barna å drikke brus til frokosten! Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Er vel ikke så mye bedre å spise toast med ketchup Anonymous poster hash: bfb23...2f5
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #27 Skrevet 26. oktober 2014 Pepsi max til frokost ja,skikkelige gode vaner du har altså Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Hørt om å kaste stein i glasshus...... Anonymous poster hash: bfb23...2f5 Det er jo ikke ett godt eksempel for barna å drikke brus til frokosten! Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Er vel ikke så mye bedre å spise toast med ketchup Anonymous poster hash: bfb23...2f5 En skive med ost og skinke på er da en helt normal frokost! Men enda ikke sett noen som drikker brus til frokost! Anonymous poster hash: 3f54e...d87
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #28 Skrevet 26. oktober 2014 Pepsi max til frokost ja,skikkelige gode vaner du har altså Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Hørt om å kaste stein i glasshus...... Anonymous poster hash: bfb23...2f5 Det er jo ikke ett godt eksempel for barna å drikke brus til frokosten! Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Er vel ikke så mye bedre å spise toast med ketchup Anonymous poster hash: bfb23...2f5 En skive med ost og skinke på er da en helt normal frokost! Men enda ikke sett noen som drikker brus til frokost! Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Ok, når du sa toast så tenkte jeg sånn ostesmørbrød med masse ost og smør laget i toasmaskin. Beklager Anonymous poster hash: bfb23...2f5
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #29 Skrevet 26. oktober 2014 Pepsi max til frokost ja,skikkelige gode vaner du har altså Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Hørt om å kaste stein i glasshus...... Anonymous poster hash: bfb23...2f5 Det er jo ikke ett godt eksempel for barna å drikke brus til frokosten! Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Barna drikker ikke brus til frokost, de drikker saft til frokost, middag og kvelds og som tørste drikke. Jeg drikker Pepsi Max til frokost, lunsj, middag og kvelds og som tørste drikke. Vi er alle sunne, slanke og friske. Anonymous poster hash: 27626...488
HvittHus Skrevet 26. oktober 2014 #30 Skrevet 26. oktober 2014 Gresk yoghurt med en skje honning, ferske blåbær og frokostblanding. Samt en kopp kaffe.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #31 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg spiser havregrøt laget på mandelmelk og glutenfrie havregryn. Jeg krydrer den med kardemomme og på toppen har jeg blåbær, honning, kanel og nøtter. Drikker kaffe latte til. Nam! Gleder meg til frokost😊 Anonymous poster hash: 02f9d...43b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #32 Skrevet 26. oktober 2014 Pepsi max til frokost ja,skikkelige gode vaner du har altså Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Hørt om å kaste stein i glasshus...... Anonymous poster hash: bfb23...2f5 Det er jo ikke ett godt eksempel for barna å drikke brus til frokosten! Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Barna drikker ikke brus til frokost, de drikker saft til frokost, middag og kvelds og som tørste drikke. Jeg drikker Pepsi Max til frokost, lunsj, middag og kvelds og som tørste drikke. Vi er alle sunne, slanke og friske. Anonymous poster hash: 27626...488 Når ble det sunt å drikke saft til frokost? Anonymous poster hash: 3f54e...d87
Leirha Skrevet 26. oktober 2014 #33 Skrevet 26. oktober 2014 2 egg, et glass melk og en kopp kaffe. Eller havregrøt og kaffe.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #34 Skrevet 26. oktober 2014 Pepsi max til frokost ja,skikkelige gode vaner du har altså Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Hørt om å kaste stein i glasshus......Anonymous poster hash: bfb23...2f5 Det er jo ikke ett godt eksempel for barna å drikke brus til frokosten!Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Barna drikker ikke brus til frokost, de drikker saft til frokost, middag og kvelds og som tørste drikke. Jeg drikker Pepsi Max til frokost, lunsj, middag og kvelds og som tørste drikke. Vi er alle sunne, slanke og friske. Anonymous poster hash: 27626...488 Når ble det sunt å drikke saft til frokost? Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Ja, det lurer jeg og på.. har du et forskrudd syn på hva som er godt for kroppen?! Saft til alle måltider?? OG som tørstedrikk? Sikkert flotte tenner på de barna der... Anonymous poster hash: 90606...a41
me_87 Skrevet 26. oktober 2014 #35 Skrevet 26. oktober 2014 Oi! Saft til frokost her hadde vært helt uaktuelt med mindre han var syk da.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #36 Skrevet 26. oktober 2014 Ingen fast mal på hva jeg spiser til frokost. Har en paleo-livsstil, så spiser aldri kornprodukter. Her er ulike frokoster jeg kan ha: - rester av søtpotetfiskekaker - bananlapper - bær,nøtter,banan, creme fraiche, kanel - rester av paleopizza - søtpotetrundstykker og ett norsk eple, evnt. litt nøtter m.m. Anonymous poster hash: 760fd...72b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #37 Skrevet 26. oktober 2014 Pepsi max til frokost ja,skikkelige gode vaner du har altså Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Hørt om å kaste stein i glasshus......Anonymous poster hash: bfb23...2f5 Det er jo ikke ett godt eksempel for barna å drikke brus til frokosten!Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Barna drikker ikke brus til frokost, de drikker saft til frokost, middag og kvelds og som tørste drikke. Jeg drikker Pepsi Max til frokost, lunsj, middag og kvelds og som tørste drikke. Vi er alle sunne, slanke og friske. Anonymous poster hash: 27626...488 Når ble det sunt å drikke saft til frokost? Anonymous poster hash: 3f54e...d87 Ja, det lurer jeg og på.. har du et forskrudd syn på hva som er godt for kroppen?! Saft til alle måltider?? OG som tørstedrikk? Sikkert flotte tenner på de barna der... Anonymous poster hash: 90606...a41 Så fint at dere alle er sunne, slanke og friske da, men tviler på at det varer med et sånt elendig syn på hva som er godt på kroppen. For alt dere vet kan det hende dere allerede har feilreguleringer i kroppen, eller at det er noe som holder på å snike seg innpå. Selv om det går bra nå, kan det gå uker, måneder, år, plutselig skjer det noe feilreguleringer eller andre negative saker som følge av dårlig kosthold. Kan hende for alt jeg vet at energinivået deres er dårlig. Anonymous poster hash: 760fd...72b
*Yuna* Skrevet 26. oktober 2014 #38 Skrevet 26. oktober 2014 2 knekkebrød med diverse pålegg. Eller yoghurt naturell med hjemmelaget musli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå