Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 dagen etter eggløsning? Anonymous poster hash: 995c5...fb8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 ????? Er dette noe jeg burde vite? Anonymous poster hash: 9ac9b...85e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 nei, jeg er bare så usikker på om jeg har eggløsning "enda"...Fikk smilefjes på eggløsningstesten på fredagen, og da var livmortappen høyt oppe og fuktig med en liten åpning. Men det er den enda også (tror jeg) Føles iallefall sånn. Men den skal jo lukke seg og senke seg dersom man er gravid, eller klar til mensen. Hi Anonymous poster hash: 995c5...fb8
<3 2G <3 Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Testen slår ut ca 48 timer før egget slipper. Sjekket aldri selv.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Livmortappen er for meg et organ (?) jeg kjenner like lite til som blindtarmen. Jeg aner ikke hvordan min livmortapp er, ønsker ikke vite det heller. Er jeg gravid viser testen pluss. Det er alt jeg trenger vite... Anonymous poster hash: da0c6...39c
PrinsesseHengepupp Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 Som mangeårig prøver har jeg enda ikke kommet til det punkt hvor jeg faktisk forstår greia med tappetafsing. Man blir hverken mer eller mindre fertil av det. For ikke å snakke om det mysteriet som det faktisk er; hvordan i huleste kommer man til der? Det fremstår for meg omtrent like naturlig å sjekke livmortappen som å stikke en finger ned i magesekken for å se om magesyra er sur nok... Så til sprøsmålet: det aner jeg ikke, men som oftest blir man enten gravid eller ikke etter en EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå