Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Er Pretty little liars bra eller oppskrytt? Noe for ei på 30 år? Anonymous poster hash: bda76...655
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg er 27 og syns det er bra. Men det handler vel mer om hva du liker enn alder:) Anonymous poster hash: 5f6a2...53c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg er 26 og hektet! Men anbefaler deg nesten ikke å begynne.. Er ganske teit og irriterende til tider, men svært avhengighetsdannende! Må bare vite hvordan det går! Hehe. Anonymous poster hash: 38e67...6b8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 JAAAAAAAAAAA!!!!!! Hilsen ei på 30 🙊 Anonymous poster hash: f9f68...029
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Taj, mine 15-16 år gamle elever elsker den serien (jentene vel å merke, ikke guttene), og da har jeg vel tenkt slik at den neppe er helt i min gate Jeg er 33 år. Anonymous poster hash: 9aefb...4b5
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Holder på med første episode og finner pc'en mer spennende HI Anonymous poster hash: bda76...655
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 Tja, det blir så vanvittig langdrygd og litt out there for meg. Men jaggumeg følger jeg med for jeg må jo vite hva som skjer!! Haha, gleder meg egentlig til alt er ferdig. Se heller Sons of anarchy Anonymous poster hash: 2f444...e48
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #8 Skrevet 26. oktober 2014 jeg er 34 og digger det! skummelt da.. og litt teit og de drar det ut veldig. men knall som underholdning! Anonymous poster hash: 7e9ce...202
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #9 Skrevet 26. oktober 2014 Takk for alle svar! Tja, det blir så vanvittig langdrygd og litt out there for meg. Men jaggumeg følger jeg med for jeg må jo vite hva som skjer!! Haha, gleder meg egentlig til alt er ferdig. Se heller Sons of anarchy Anonymous poster hash: 2f444...e48 Orker ikke sånne trege serier. Har sett Sons of anarchy HI Anonymous poster hash: bda76...655
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #11 Skrevet 26. oktober 2014 Dattera mi på 14år elsker den serien, i hvert fall... Anonymous poster hash: 801b9...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå