Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Huff, jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å komme ut av denne sirkelen min.. Je spiser hele tida..alt jeg kommer over :-( jeg har i mange år vært veldig deprimert.. Det startet da vi mistet barnet vårt tett ved termin..samtidig døde moren min. I lang tid spiste jeg veldig lite.. Nå er det helt motsatt. Jeg trenger hjelp til å omstille tankegangen min.. Er det noen som har opplevd noe lignende? Som bare spiser og spiser? Som har klart å komme ut av det på egenhånd? Anonymous poster hash: dd20a...6e0
Ladybird2014 Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Huff, så grusomt! Må være helt utrolig vondt å oppleve... Jeg er som deg, spiser mye, så følger tråden. Klem
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Sist jeg klarte å komme meg ut av spise-sirkelen, var da jeg så bilde av meg selv der vekten var betydelig økt... Jeg så ikke meg selv slik da jeg så meg i speilet. Jeg ble så lei meg da jeg så det, at jeg bestemte meg for å gjøre noe med en gang! Jeg begynte å trene, og laget en spise-plan. Straffet meg selv dersom jeg spiste utenom tiden, og mer enn jeg skulle. Straffen kunne være å fjerne neste måltid.... Så jeg gikk fra en spiseforstyrrelse til en annen. Så jeg klarte det ikke bra på egenhånd... Jeg er deprimert og spiser nesten hele tiden! Og når jeg ikke spiser, så tenker jeg på hva jeg skal spise etterpå. Jeg er redd for å starte på en endring, for jeg er redd for å komme dit jeg var før, klarer liksom ikke å finne en mellomting. Håper du finner en vei ut av det! Det er vondt å ha det slik! Anonymous poster hash: 5d8fa...79c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg er som dere over.. hvis jeg ikke overspiser, så sulter jeg meg selv.. går enten med en trang til å spise hele tiden, eller en trang til å sulte meg selv. vet heller ikke hvordan jeg skal komme ut av det.. Anonymous poster hash: 9be04...159
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Sender en klem til dere... Det er så slitsomt å ha det slik. Jeg vil så gjerne ha et sunt forhold til mat!!. Anonymous poster hash: dd20a...6e0
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 søk hjelp hos de som kan hjelpe. Går selv på dps hos både psykolog og ernæringsfysiolog. Får kostplaner og god oppfølging. det hjelper. prøv det dere også. Lykke til og sender en klem. Det er hjelp å få Anonymous poster hash: 169df...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå