Gå til innhold

39 år og gravid?


Oslojente39

Anbefalte innlegg

UL gikk veldig fint. Avviket har blitt mindre, så nå ble det målt til 1730g og 1800g. Nesten helt på gjennomsnittet .-) Minuset denne gang var at jeg hadde sukker i urinen. Tok glukosebelastningstest dagen etter og den viste at jeg IKKE hadde sv.skapsdiabetes, men verdien var ikk eveldig lkangt fra grensen, så må nok skjerpe sukkerinntaket :-(

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg er 44(!) år og gravid med Nr. 3.

Etter utallige SA og MA ser det nå veldig bra ut. Er 19 uker, termin i begynnelsen av august. :)

Lenke til kommentar

Annonse

Jo, den er kjempe bra. Jobber fortsatt fulltid og er i god form. Litt uvirkelig å tenke på at om 3,5 måned er han her:). Kan jeg spørre om du ble gravid på vanlig måte? Har ei venninne på 43 som prøver, men hun blir ikke gravid. Lurer på om hun kanskje trenger litt hjelp.

Lenke til kommentar

Ja, er spontan gravid, men vi har forsøkt i mange år. Hadde vel igrunnen gitt opp da denne veldig gledelig overraskelsen dukket opp!

Har hatt utallige SA og MA.

Våre 2 eldste er 15 og 8 år, så vi får god spredning i alder. (Med samme mann :) )

 

Bra at du er i god form! Tiden går fort fremover nå, og 3,5 mnd er ikke lenge igjen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...