Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 I klassen til yngstejenta, er vi en foreldregruppe som nå kjenner hverandre godt og har klart å skape et utrolig bra samhold blandt både elever og foreldre. Vi har en facebookside som brukes aktivt, og vi inviterer andre med på turer og moro. Nå har jenta og jeg lyst å gå en skikkelig langtur til et kjent fjell. Dette medfører 8-10 timers gange og kanskje overnatting i telt. Jeg vet at en del vil være med på dette, men : En av foreldrene som ar vært aktiv turdeltaker er nå rammet av kreft og gjennomgår tøffe behandlinger. Hun vil ikke være istand til å delta på denne turen til våren, selv om jeg vet hun ville hatt lyst. Skal jeg da droppe å legge det ut for hennes del, eller er det greit å gjøre det ? Anonymous poster hash: ab1ef...282
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Kan slå begge veier. Enten blir hun lei seg fordi hun ikke kan være med, eller så er hun et slikt menneske at hun blir glad av se at andre kose seg på tur. Hva med å ta en prat med henne? Anonymous poster hash: c9f00...019
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå