Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Til de av dere som stadig klager på disse bloggdamene... Hvorfor leser dere bloggene deres når de bare irriterer dere? Personlig leser jeg ingen selv, men innbiller meg at de får inntekter basert på bl.a besøk på siden og dere bidrar jo sånn sett til å opprettholde bloggene som irriterer dere så voldsomt? Anonymous poster hash: a3432...d2d
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Lurer på det samme selv. Man kaster ikke bort tiden på å lese blogget som kun er irriterende. Anonymous poster hash: 84fac...372
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg leser begge bloggene men det er kun gladehjem jeg stiller spørsmål med! Sniker innom henne kun fordi jeg er nysgjerrig på hva hun har kopiert fra villapaprika! Også småhumrer jeg litt over den utrolige dårlige grammatikken hennes! Samme med Heitman; sniker innom bloggen hennes kun for å se i kommentarfeltet hennes, det er underholdning på høyt nivå til tider. Men nå har det tapt seg der inne, for Heitman godkjenner bare positive godord og tar ikke til seg kritikken! Anonymous poster hash: 5e50b...b24
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Spørmål ved* Jeg leser ikke blogger som irriterer meg. Anonymous poster hash: 440e7...415
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Spørmål ved* Jeg leser ikke blogger som irriterer meg.Anonymous poster hash: 440e7...415 ved ja, stemmer det Anonymous poster hash: 5e50b...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå