Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Sønnen min på 4 mnd ble frisk for ca. 10 dager siden. Han hadde da vært forkjølet i 14 dager med tett nese og surklete bryst (ble og sendt til sykehus pga surklingen). Nå er det på ann igjen med rennende nese. Saltvannsdråper og nesesuger hjelper. Andre som har babyer som er mye forkjølet? Har 5 mnd ktr med vaksine på torsdag og gruer meg for å gå viss han er forkjølet. Han har vært forkjølet på flere kontroller og det samme var storebroren så helsesøster husker barna våre som mye forkjølet.Tips til hvordan det kan gå fort over? Anonymous poster hash: bbe84...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå