Gå til innhold

Å herremin!!!! endelig er jeg på 50 tallet!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tok meg 6 år, mange forsøk og mye jobb, men nå er jeg endelig stabilt normalvektig!!!! Veide 80 kilo før jeg ble gravid med eldste, veide 100 pluss etter fødselen, og har slitt veldig med å gå ned. Men nå har jeg klart det! Sakte men sikkert har kroppen godtatt at jeg ikke bør veie over 60 kilo :-D

Så nå viser vekta 59 kilo, fortsatt litt å gå før jeg har en sterk kropp utad med litt mindre dvask, men jeg er så glad i treningen min at jeg ikke tror det vil være vanskelig å stramme opp det siste og gå ned litt mer fett ;-)

Så befriende å ha normal bmi for første gang på uendelig lenge, kroppen er så lett!

Anonymous poster hash: ae2c9...56c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk !!!

Jeg skal også net på 50 tallet. Veide på det meste 84 kg (ikke gravid) , og er nå nede på 72,9. Og det kryper sakte men sikkert nedover, samtidig som kroppen blir sterkere av treningen og jeg får mer overskudd.

Elsker den følelsen.

Anonymous poster hash: b455c...8c6
Skrevet

Fantastisk !!!

Jeg skal også net på 50 tallet. Veide på det meste 84 kg (ikke gravid) , og er nå nede på 72,9. Og det kryper sakte men sikkert nedover, samtidig som kroppen blir sterkere av treningen og jeg får mer overskudd.

Elsker den følelsen.

Bare å fortsette 😀 Tok lang tid for meg å bli stabil, hver eneste sukkerbit bandt seg på kroppen, men nå kan jeg leve normalt, uten dietter eller kalorimåling og ikke skyte opp i vekt! For en følelse! Kan kaste meg ut av senga på morran og ha energi til å være med venner på kvelden 😍

HI

Anonymous poster hash: ae2c9...56c

Skrevet

Ja, jeg regner med å nå målet ila de neste 4 mnd. Har funnet et opplegg som fungerer supert, og som ikke innebærer noe sukker.

Skrevet

Ja, jeg regner med å nå målet ila de neste 4 mnd. Har funnet et opplegg som fungerer supert, og som ikke innebærer noe sukker.

Vil du dele? :)

Anonymous poster hash: c5574...11e

Skrevet

Tja, det innebærer personlig mentor, motivator og trener.

Og en fullstendig omlegging av kosthold, tankesett og treningsvaner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...